pojemniczki tupperware

1. Data: 2003-03-20 20:36:38

Temat: Re: pojemniczki tupperware - długie
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lipinska Miroslawa" <m...@p...info> napisał w wiadomości

> Cud kuchenny" kosztował ok. 70 zł.
> "Shaker" - 30, Stolnica - 50.

TERAZ KOSZTUJA tyle samo. cud kupilam za 73 zl bodajze.

1. Data: 2003-03-20 20:40:00

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ot akurat żeby się posilić w pracy.

dokladnie zanioslam go do pracy. gotujemy w nim warzywa, makaron, kasze,
pierogi, kopytka (mrozone). w pracy fantastycznie smakuje taki obiad na
cieplo, jest niskokaloryczny, cena garnuszka sie juz dawno zwrocila, jesli
popatrzec na ceny w bufecie pracowym - u nas strasznie drogo.

1. Data: 2003-03-20 20:45:49

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam również miskę do wyrabiania ciasta drożdżowego, którą ja
> używam do mieszania sałatek. Zamyka się taką michę, potrząsa pare razy i
już
> jest dokładnie wybełtane.

mirko, a ta micha jest tylko do ciasta drozdzowego? na jakiej zasadzie ona
dziala?

> Świetnie mi się sprawdza od lat Shaker.
> Błyskawicznie rozmiesza wodę z mąką, czy smietaną do zagęszczania potraw.

a robilas w nim kawe? mi zachwalano kawe.

ja jestem juz zdecydowana, ze kupie jakies miseczki do przechowywania
zywnosci. nie mam sily do pieczarek, salaty i natki pietruszki. ja one mi
przedluza ich zywotnosc, to bedzie super. jesli raz na jakis czas kupie
sobie taka miseczke za 30-50 zl, to nie tak strasznie duzo, szczegolnie w
porownianiu do zeptera, ktorego mam 2 miski i jestem niezadowolona - za duzo
z nimi roboty. a te pojemniczki tuperrware sa takie cudnie kolorowe i
leciutkie. sprobuje na pewno.

1. Data: 2003-03-21 14:57:38

Temat: Re: pojemniczki tupperware
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie nad nastepnymi. cud zanioslam do pracy, zalewam makaron wrzatkiem, po 5
> min. odcedzam i dodaje sos. w pracy taki szybki obiadek smakuje bajecznie.
> ale inne pojemniki maja inne funkcje, glownie to, zeby salata, pieczarki czy
> natka nie wiedly w pare dni po kupieniu, ser nie wysychal itd. ciekawa
> jestem czy rzeczywiscie tak sie dzieje i na jakiej zasadzie to dziala? cena
> tych pojemniczkow do analogicznych zeptera jest nieporownanie mniejsza.
> szukalam w googlach, ale temat ten chyba nie byl poruszany na grupie, bo nic

Zglosilam sie na gospodynie prezentacji, jak ktos z Torunia lub okolic ma chec
przyjsc to zapraszam.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-03-21 17:09:56

Od: "Iris" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Zglosilam sie na gospodynie prezentacji, jak ktos z
> Torunia lub okolic ma chec przyjsc to zapraszam.

Czy poza prezentacja nie mozna nabyc zadnego pojemnika?
Wymagana jest obecnosc na prezentacji?

Iris

1. Data: 2003-03-23 11:26:43

Temat: Odp: pojemniczki tupperware - długie
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iris <i...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5a5li$84h$...@k...man.lodz.pl...
> już
>
> Ciekawy opis:)
> Ale nigdzie na www nie jest podana cena tych "cudow",
> mikserow, shakerow, miseczek - chocby tylko
> orientacyjna.

Cześc Wam.
Na ogół jestem sceptycznie nastawiona do takich różnych wynalazków ale tym
razem dałam się skusić i muszę przyznać, że to rzeczywiście działa.
Mam już cały zestaw najpotrzebniejszych garów i jestem bardzo zadowolona .
Co miesiąc kupuję dwa pojemniki.
Zaczęłam "kolekcję" od "Świeżego ogrodu".
-Jest genialny! Warzywa zachowują świeżość kilka tygodni. Natka pietruszki -
dwa tygodnie nie więdnie.Dłużej też leżała i najwyżej zżółkła ale nie
zwiędła.
Paprykę, ogórka, pomidora ... nie mówiąc o marchewce i innych . Sałaty
zazwyczaj nie przechowuję, bo nie mam już miejsca.
- Pojemnik do przechowywania sera - Skończyło się wyrzucanie wyschniętych
lub zbielałych końcówek sera żółtego. Teraz kupuję 0,5kg sera w plasterkach
raz w tygodniu lub rzadziej i zjadany jest do ostatniego plasterka.
-Podobnie działa hermetyczny pojemnik do wędlin. Śmiało przyznam że do
tygodnia może w nim leżeć i nie robi się oślizgła. Trzeba tylko czasem
wytrzeć pojemnik z nadmiaru wody.
-Shaker (Mix max) jest najczęściej używanym sprzętem w domu. Rozrabiam
naleśniki , budyń, rozczyn drożdżowy, krem budyniowy, zaprawiam zupy itd a
kawa mrożona z shekera i gorąca kawa z pianką jest najpyszniejsza na
świecie(:-))
- Pojemnik na sałatki jest taki dekoracyjny że można podawać na stół.
Zdarzyło mi się jeśc surówkę z marchewki, jabłka i cebuli po tygodniu, bo
"zginęła"(:-) w lodówce i nie miała wcale zmienionego smaku .
-Mam też pojemnik do przechowywania tortu (ciasta). Najlepiej zdaje egzamin
w podróży. Mój tort dojechał pociągiem z przesiadką do Bielska B. na
spotkanie pl.rec. ogrodników w stanie nienaruszonym (:-).
- Stolnica, pojemnik do gotowania, pojemnik do wyrabiania ciasta (piekę
chleb) były opisane, więc nie bedę powtarzać.
- Mam jedną perłę stołową - świetna do przechowania gorącego dania dla
spóźniającego się na obiad męża (:-) lub dowożenia gorącego obiadu na
działkę .
Aha, pojemnik do wyrabiania ciasta świetnie się nadaje do przechowywania
większej ilości wędliny. Ja świąteczną szynkę (w kawałku) przechowywałam
ponad dwa tygodnie ... i bez zmian.

To co napisałam wynika z mojego doświadczenia i oświadczam że nie mam nic
wspólnego z dystrybucją w/w sprzętów, tylko jestem zadowolona z ich
posiadania . I jeszcze jedno ... Wszystkie są NIETŁUKĄCE. Podobno w razie
stłuczenia się, firma daje nowy pojemnik.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie - Jagoda
PS Jak kogoś interesują ceny, to mogę podać

1. Data: 2003-03-23 12:29:21

Temat: Re: Re: pojemniczki tupperware - długie
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS Jak kogoś interesują ceny, to mogę podać

Tak, poproszę ceny.

I jeśli jest tu jakiś dystrybutor Tupperware z Bydgoszczy to zapraszam
na prive - może coś kupię, a nie mam czasu/ochoty na spotkania u
sąsiadów/znajomych-znajomych ;-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-03-23 13:08:49

Temat: Odp: Re: pojemniczki tupperware - długie
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:3e7da887$...@n...vogel.pl...

> Tak, poproszę ceny.
>
> I jeśli jest tu jakiś dystrybutor Tupperware z Bydgoszczy to zapraszam
> na prive - może coś kupię, a nie mam czasu/ochoty na spotkania u
> sąsiadów/znajomych-znajomych ;-)

Podaję numer telefonu firmy która wysyłkowo też handluje
Stacjionarny (046) 833-97-26 lub kom. 0608 865 999.
Podobno pow 150 zł przesyłka za darmo.

Przykładowe ceny :
- Shaker (mix max) 39,80
- Świeży ogród 79,90 ( są mniejsze Tęczowe szklarnie w cenie od 34 -62 zł
ale te są stanowczo za małe)
- stolnica 43.80
- zestaw do gotowania - miska i sito z przykrywą - 78,90
- miska do wyrabiania ciasta - 49,60
- miska do sałatek z przykr - 24,50 ( w tej przechowuję ser żółty)
- pojemnik na wędliny - 19,90
To przykładowe ceny. Jak chcesz zobaczyć to mam niepotrzebny mi już katalog
. Mogę podesłać.
Pozdrawiam - Jagoda
PS: Co miesiąc firma robi promocje na inny, produkt.
Wtedy jest taniej.

1. Data: 2003-03-23 13:19:26

Temat: Re: Re: Re: pojemniczki tupperware - długie
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękują za informacje. Na stronie Tupperware są produkty tak więc
katalog nie będzie mi potrzebny.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński