polecam!

1. Data: 2002-06-27 10:43:26

Temat: polecam!
Od: "anna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zaglądam tu od czasu do czasu szukając czegoś co pozwoli pożywić rodzinę , a
jednocześnie nie każe siedzieć długo w kuchni. Z wdzięczności polecam coś co
u mnie funkcjonuje jako "bałagan". Szybko się robi a pyszne, że hej !

Truskawki pokroić (ale nie drobno) skropić dobrym alkoholem. W dużej misce
ubić dobrą ( prawdziwą !) śmietanę. Do śmietany włożyć truskawki i dużo
pokruszonych, białych bez ( bezów? ). Ostrożnie wymieszać. W celach
reprezentacyjnych włożyć w miseczki i przybrać melisą, ale można też w
zgodzie , ze wspólnej miski, byle łyżek nie było za dużo. Polecam.
Anna

1. Data: 2002-06-27 11:29:27

Temat: Re: polecam!
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Śpieszę donieść (gdyż wiele osób popełnia ów błąd), iż beza jest rodzaju
żeńskiego, tak więc w liczbie mnogiej jest to np. 5 bez, nie bezów.
A tak przy okazji Twój przepis jest tym czego szukałam. Od tygodnia leży u
mnie spory worek bezów, które dostałam od koleżanki i jakoś nikt się na nie nie
rzuca, a teraz już wiem co będzie dzisiaj na deser.
DZĘKUJĘ i POZDRAWIAM SMACZNIE!!!

1. Data: 2002-06-27 11:53:10

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> żeńskiego, tak więc w liczbie mnogiej jest to np. 5 bez, nie bezów.
> A tak przy okazji Twój przepis jest tym czego szukałam. Od tygodnia leży

hahaha...

Asia :-)

1. Data: 2002-06-27 12:43:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Jun 2002 13:53:10 +0200, "asia" <a...@w...pl>
wrote:

>Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

>hahaha...
>
>Asia :-)

hehehehehehehe

Trysia, u mnie poza tym bezy dluzej niz godzine nie poleza...
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-27 14:40:23

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl>
> Śpieszę donieść (gdyż wiele osób popełnia ów błąd), iż beza jest rodzaju
> żeńskiego, tak więc w liczbie mnogiej jest to np. 5 bez, nie bezów.

> spory worek bezów

To zamierzone? :-)
Asia Słocka

1. Data: 2002-06-27 15:21:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Jun 2002 15:23:35 GMT, "Iwona Malek" <i...@c...at>
wrote:

>A ja prosze podpowiedzcie mi jak sie suszy bezy, mi wychodza zawsze takie
>upieczone na zloto i gumowe w srodku pomimo ze je ogrzewam w piekarniku na
>najnizszym poziomie ciepla
>
>Kaczucha

znaczy dalej jest im za cieplo i za krotko byly w piekarniku.
a czy bijesz je tak dlugo az nie ma sladu cukru?

piekarnik ma byc ogrzany (tak do 100 stopni, potem kompletnie
przygaszony, minimum, jesli tak masz i dalej do kitu, to uchyl
drzwi do piecyka. tak za 2-3 godziny powinny byc OK

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-27 19:11:24

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Malek wrote:

> [...]
> upieczone na zloto i gumowe w srodku pomimo ze je ogrzewam w piekarniku na

Zrob bezy wg mojego przepisu, to beda takie wlasnie, nie gumowe, tylko
szklaki, pelne suchej pianki w srodku. Tylko rob dokladnie bez zmian, a
gwarantuje, ze ci wyjda.
Magdalena Bassett

http://groups.google.com/groups?q=bezy+bez+pudla+aut
hor:bassett&hl=en&lr=&ie=UTF-8&selm=3A030DBC.475950E
3%40west.net&rnum=1

1. Data: 2002-06-28 10:27:38

Od: "Iwona Malek" <i...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo, przepisik juz w mojej bazie a bezy zapewne sprobuje w
sobote, napisze jak wyszly

Kaczucha

1. Data: 2002-06-28 11:12:27

Od: "Izabela Sowula" <i...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

anna <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> jednocześnie nie każe siedzieć długo w kuchni. Z wdzięczności polecam coś co

Eaton Mess!!!

iza/izasow

No mi smakowalo :)
mniam!