polecam - szarlotka sypana

1. Data: 2004-10-03 20:03:35

Temat: polecam - szarlotka sypana
Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
wczoraj skusilam sie na wyprobowanie tego przepisu
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis126.html
naprawde warto! :o)
robi sie bardzo szybko i prosto, a efekt bardzo smakowity - zwlaszcza na
cieplo, choc to co sie do dzisiaj ostalo na zimno tez bylo pyszne
pozdrawiam z Poznania

--
Myszka + Bartek (14.09.2004)

1. Data: 2004-10-03 20:18:13

Temat: Re: polecam - szarlotka sypana
Od: "Hupu" <m...@f...ppolbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja też polecam!!!!!!!!
robilam kilka razy i robię 3 warstwy ciacha i 2 jabłek, a na wierzch sypię
płatki kokosowe. robi się pachnąca, chrupiąca skorupka. a do jabłek jeszcze
dodaję kardamonu i imbiru. acha, no i nie trę całego masla na wierzch, bo
nie dochodzi na dno i potem jest sucho. pierwszaą połówkę masła trę na
pierwszą warstwę mąki i jabłek. także polecam i smacznego!
Hupu :)))

1. Data: 2004-10-04 19:14:31

Od: "Anna" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No hejka musze przyznac ze calkiem niezly ten wypiek.

Narobilyscie mi apetytu wiec.... wsadzilam nos do kuchni i .... zrobilam:)

rewelka na cieplo z lodami waniliowymi i bita smietanka a do tego czarna
kawusia (chociaz wolalabym czerwone winko)

Polecam wszystkim
:)
Anka

1. Data: 2004-10-06 15:27:10

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goha" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> wczoraj skusilam sie na wyprobowanie tego przepisu
> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis126.html
> naprawde warto! :o)

Rzeczywiscie warto. Dobre to to:)))
Ale tez polecam wyprobowac moj przepis.

APPLE PIE

-ok.6-7 duzych jabłek

-ok.7 łyżeczek cukru

-2 czybate łyżeczki mąki ziemniaczanej

-cynamon (ok.2 łyżeczek)

Jabłka obrać i pokroić na cząstki.

Formę (ja robie w naczyniu zaroodpornym) wysmarować masłem, położyć warstwę
jabłek, na to posypać wymieszany cukier z mąką i cynamonem (posypka), znowu
jabłka + posypka itd.

Na wierzchu posypać startą na tarce kruszonkę (4łyżki mąki, 2łyżki masła,
1łyżka cukru).Piec 25-30 min w temp.180 - 200C.

Pzdr.
Iwona

Vegemite- co to??
Po czym rozpoznać prawdziwy chleb razowy w sklepie?
Śliwki i maliny???
czyszczenie palników w kuchence elektrycznej
łosoś, śmietana,makaron..