polewa czekoladowa na tort

1. Data: 2005-02-21 07:32:02

Temat: polewa czekoladowa na tort
Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Szukam przepisu na dobrą polewę czekoladową, która ładnie i szybko stwardnieje
na torcie.
Wolałabym przepis oparty na wykorzystaniu czekolady i masła.
Poszperałam troche w google ale tam przepisów tyle co psów i nie wiem, która
polewa by ładnie stwardniała na torcie

Z góry bardzo dziękuję za pomoc

pozdrawiam

pusiak

1. Data: 2005-02-21 11:20:20

Temat: Re: polewa czekoladowa na tort
Od: "KH" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pusiak" napisał:
.
> Szukam przepisu na dobrą polewę czekoladową, która ładnie i szybko
stwardnieje
> na torcie.

150 g czekolady mlecznej
200 ml śmietanki kremówki
połamaną czekoladę rozpuścić na parze, dodać śmietankę

i to wsio :)
a polewa mniamuśna
(z tego co pamiętam ja ostatnio dawałam zwykłą śmietanę, ale mniej, parę
łyżek na tabliczkę czekolady)

pozdrowienia
Kaśka

[OT] podziękowania
kartofelki pseudo marcepanowe
racuchy
Czy Chicken Premiere to rzeczywiście 100% piersi kurczaka?
dobra kawa !!