polipy endometrialne

1. Data: 2003-08-28 11:56:06

Temat: polipy endometrialne
Od: "Agnieszka Z" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

USG wykazało polipy endometrialne wielkości 10 i 4 mm????
Jednak lekarz powiedział że może to być fałdka błony śluzowej. Można to
sprawdzić tylko poprzez histeroskopię. Ponieważ miałam już kilka zabiegów
operacyjnych z narkozą ogólną zastanawiam się czy może są inne sposoby
dokładnijszej diagnozy bez konieczności kolejnego zabiegu. Mam 34 lata i
staram się od kilku lat o dziecko.
Miałam 2 zabiegi in vitro, chciałabym przystąpić do kolejnego i nie wiem co
z tym dalej robić.
Pozdrawiam.