polpasiec

1. Data: 2005-09-08 09:29:05

Temat: polpasiec
Od: "Hesia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mojemu szefowi, panu w starszym wieku, przydarzyl sie polpasiec.
przed jego wysypem odbylismy kilka spotkan strategicznych.

ja... od kilku dni czuje sie straszliwie slabo, glowa mnie boli, jestem
rozpalona, nie mam sily, nie wysypiam sie a dzis.. spostrzeglam plame po
prawej stronie piersiowej, jakies zabrazowienie z drobna kszaka.
moja kolezanka biurowa znow bez zadnych objawow bolowo-smopoczuciowych dzis
zauwazyla na plechach plame z pechykami. swedzi ja to, ale generalnie sie
dobrze czuje

czyzby pozarazalysmy sie?
obie przechodzilysmy ospe wietrzna.

czy alarmowac juz lekarza, czy wziac cos na wszelki wypadek, czy kukac na
siebie i nie podnosic niepotrzebnie alarmu?
czy polpasiec moze zaatakowac osoby, ktore przebyly ospe?
--
Hesia
[WRO-tka]

2. Data: 2005-09-08 10:18:15

Temat: Re: polpasiec
Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[CUT]
> [...]
> dzis
> zauwazyla na plechach plame z pechykami.

Na medycynie znam się jak Lepper na dyrygowaniu, ale na Twoim miejscu już
bym pomykał do lekarza rodzinnego.

3. Data: 2005-09-08 11:23:05

Od: "Hesia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości news:

> Na medycynie znam się jak Lepper na dyrygowaniu, ale na Twoim miejscu już
> bym pomykał do lekarza rodzinnego.

no, zapowiedzieli ze mnie przyjma extra i na cito.
siedze w robocie i robie najpilnieszje sprawy.
nie chce robic zadymy niepotrzebnej i ogladam sie i ogladam ... no i chyba
kurczaki to zalapalam!

--
Hesia
[WRO-tka]

4. Data: 2005-09-08 12:06:51

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 8 Sep 2005 11:29:05 +0200, *Hesia* <news:dfp07j$90p$1@news.interia.pl>
napisał(a):

> czy polpasiec moze zaatakowac osoby, ktore przebyly ospe?

Tak. Półpasiec atakuje osoby, które chorowały na ospę.
Zaś ten kto nie przechodził ospy może zachorować na ospę.

--
Kaja

5. Data: 2005-09-08 15:42:39

Od: "PAweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hesia" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dzis
> zauwazyla na plechach plame z pechykami. swedzi ja to, ale generalnie sie

Widać koleżanka (a to świnia:)! tez odbywała z szefem spotkania
"strategiczne";)

6. Data: 2005-09-08 16:55:50

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak. Półpasiec atakuje osoby, które chorowały na ospę.
> Zaś ten kto nie przechodził ospy może zachorować na ospę.

No to mam kilka pytań, bo się na tym nie znam, a chciałbym rozwiać swoje
wątpliwości:

1. Czy można zachorować od razu na półpasiec bez wcześniejszego przebycia ospy,
a jeśli tak, to czy w takim przypadku przejście półpaśca=przejściu ospy, czy
też może się zdarzyć tak, że człowiek, który nigdy nie przechodził ospy
zachoruje najpierw na półpasiec, a później jeszcze na ospę?

2. Czy półpasiec tak jak ospa jest chorobą jednorazową, czy też można
zachorować na niego kilka razy?

7. Data: 2005-09-08 19:20:46

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

8 Sep 2005 18:55:50 +0200, *Piotrek*
<news:1116.0000186f.43206d15@newsgate.onet.pl> napisał(a):

> [...]

> zachoruje najpierw na półpasiec, a później jeszcze na ospę?

> 2. Czy półpasiec tak jak ospa jest chorobą jednorazową, czy też można

Tu masz tyle materiałów, że hohoho...
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=P%C3%B3%C5%82pas
iec&btnG=Szukaj+w+Google&lr=lang_pl

--