półpasiec a pływanie?

1. Data: 2006-07-20 19:51:30

Temat: półpasiec a pływanie?
Od: "Grek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

słyszałem, że jak ktoś miał półpaśca to przez rok czasu nie wolno się
opalać, ale czy to oznacza, że miejsc w których była wysypka nie wolno
opalać, czy całego ciała?

Jest gorąco, a ja lubie pływać, czy to, że miałem 3-tygodnie temu półpaśca
oznacza,że w te lato nie będę mógł nawet popływać?

O co chodzi z tym słońcem, czemu należy unikać słońca?
Czy grozi to powikłaniami, czy nawrotem?

Bo nie wiem czy ryzykować czy się dusić całe lato, a przecież w trakcie
pływania się opala (i to jak), co powinienem zrobić?

Może ktoś zna jakieś artykuły o tej tematyce, bo ja o opalaniu i półpaścu
nic nie mogłem znaleźć (chodzi o przyczynę zabronienia opalania się przez
rok)

z góry dziękuję za wszelką pomoc
pozdr

G.W.

2. Data: 2006-07-20 22:00:45

Temat: Re: półpasiec a pływanie?
Od: Kaja <k...@n...wp.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grek napisał(a):

> Jest gorąco, a ja lubie pływać, czy to, że miałem 3-tygodnie temu półpaśca
> oznacza,że w te lato nie będę mógł nawet popływać?

A w moim pobliskim jeziorku czerniakowskim bakterie cholery i coli :-(

--
Kaja

3. Data: 2006-07-21 21:12:59

Od: "Grek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A w moim pobliskim jeziorku czerniakowskim bakterie cholery i coli :-(

Ja się pytam poważnie, czy po przebytej chorobie: MOŻNA/NIE MOŻNA się kąpać
w jeziorze przy pełnym słońcu?

G.W.

4. Data: 2006-07-22 20:07:04

Od: "Anuch" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skąd ci przyszlo do glowy że nie można się kąpać czy opalać. Oczywiście że można.
Może chodzi o blizny po półpaścu ?

5. Data: 2006-07-22 21:59:38

Od: "Grek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anuch" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Skąd ci przyszlo do glowy że nie można się kąpać czy opalać. Oczywiście że
> można.
Tak mi powiedziała jedna pielęgniarka, ale nie powiedziała dlaczego

> Może chodzi o blizny po półpaścu ?
nie mam blizn

pozdr
G.W.