pomadka/błyszczyk etc

1. Data: 2006-10-10 19:55:55

Temat: pomadka/błyszczyk etc
Od: "se mła" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny!
Zbliża się ważna okazja więc moje usta muszą wyglądać ponętnie
;-)
poza tym najwyższa pora zacząć się malować do pracy -ale bardzo
delikatnie bo mocno nie znoszę

Na codzień nie używam żadnych pomadek ani błyszczyków, jedynie
pomadki bezbarwne ochronne lub kremy :)

szukam pomadki/błyszczyka w kolorze naturalnym ale takim żeby
delikatnie podkreślał/uwydatniał usta - a jednocześnie nawilżał
je w odpowiedni sposób

efekt bezbarwnego błyszczyka rimmela nie odpowiada mi - fakt, ładnie
się błyszczą ale są baaardzo lepkie a tego nie znoszę.

doradźcie co lepsze - błyszczyk czy pomadka?
macie jakieś sprawdzone firmy? koszt max 50zł.

2. Data: 2006-10-11 09:10:15

Temat: Re: pomadka/błyszczyk etc
Od: "wildhoney" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

Z czystym sumieniem mogę Ci polecić wypróbowaną przeze mnie szminkę Misty z
Avonu, o taką:
http://www.avon.bialystok.pl/804,Odzywcza-szminka-na
blyszczajaca-Misty.html,3p14d887sb8u4c7a65082z75 -
jest wydajna, niewiele kosztuje, a daje efekt błyszczyka- zwłaszcza, gdy
masz ciepłe usta. Dodatkowym plusem jest miły zapach i to, ze szminka nie
wysusza ust.
Mam jeszcze rewelacyjną pomadkę Margaret Astor Prismatic [recenzje na
wizażu: http://wizaz.pl/produkty/baza/produkt.php?produkt=86
04], która
wspaniale podkreśla usta i nadaje im połysk, jakiego nie powstydziłby się
najlepszy błyszczyk. Jeśli te błyszczyki są za bardzo błyszczące, to zawsze
możesz użyć pomadki Nivea- coś z perłami w nazwie.
Pozdrawiam, wild

Farba, szampon koloryzujacy do wlosow
Farba do włosów dająca połysk na włosach
kosmetyki kolorowe - allegro - u kogo kupować?
depilacja laserowa - pytania do doświadczonych
Kosmetyczka - mozecie polecic? :)