pomidory na zup

1. Data: 2004-05-15 11:09:01

Temat: pomidory na zup
Od: "K_a_s_i_a" <k...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
sprawdzone więc polecam:
20-25 kg pomidorów przepuścić przez maszynkę do mielenia mięsa, ale nie jest
to konieczne. Słoiki wstawić do piekarnika na 10-15 minut w 100-120 st.C
(pokrywki tylko umyć). Pomidory ugotować tylko raz i przez chwilkę.
Przełożyć do słoików, posolić, pocukrzyć. Zakręcić słoiki i przez moment
zagotować. Odstawić do góry dnem i na drugi dzień postawić dnem do dołu.
Pozdr., Kasia

1. Data: 2004-05-15 19:48:54

Temat: Re: pomidory na zupę
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K_a_s_i_a" <k...@t...o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> sprawdzone więc polecam:
> 20-25 kg pomidorów przepuścić przez maszynkę do mielenia mięsa, ale
nie jest
> to konieczne.

Ja w ubiegłym roku zagotowywałam w słoiczkach po 3-4 limy (podłuzne,
czerwone, mięsiste pomidory) z 2 ząbkami czosnku.
Bez wody, bez soli.
Przechowały się doskonale i przydały sie nie tylko do zup i sałatek,
ale i też do leczenia grypy - jak wiadomo pomidory mają w sobie
sładniki działające antywirusowo.

pozdr

cherokee

1. Data: 2004-05-16 07:41:55

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c85rtg$rvr$1@absinth.dialog.net.pl> Cherokee gd wrote:

> [...]
> Przechowały się doskonale i przydały sie nie tylko do zup i sałatek,
> ale i też do leczenia grypy - jak wiadomo pomidory mają w sobie

Nie? Naprawdę? To może i na AIDS pomogą? ;-)

Władysław

1. Data: 2004-05-16 07:43:40

Temat: Re: pomidory na zup
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c84tr4$87m$1@atlantis.news.tpi.pl> K_a_s_i_a wrote:
> [...]
> słoiki i przez moment zagotować. Odstawić do góry dnem i na drugi
> dzień postawić dnem do dołu. Pozdr., Kasia

świetny pomysł, ale mamy wiosnę.

Władysław

1. Data: 2004-05-16 07:51:18

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los napisał:

> świetny pomysł, ale mamy wiosnę.
>
> Władysław
no ale pomidory przeciez sa ;)
teraz najlepsze na przetwory, wielkie, twarde jak kamienie, z masa
pestek w srodku i do tego jeszcze bez smaku - dodaj vegety, bedzie ok! ;)

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

Zona wyjechała
Oryginalna kuchnia indyjska w Krakowie ...
[OT] Dieta
jajka perlicze
coś na obiad z czosnkiem