pomocy!!!

31. Data: 2003-08-13 11:02:41

Temat: Re: pomocy!!!
Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* w wiadomości news:bhd41h$fin$1@news.onet.pl pisze:

> Jeśli w swej diecie uwzględniają produkty zawierające wit.B12 w
> dostatecznych ilościach dla potrzeb organizmu - to nie muszą jej
> siplementować sztucznymi preparatami chemicznymi.

Sek w tym, ze w tych produktach coraz mniej jest B12. Wiele produktow
spozywczych jest wzbogacanych syntetyczna B12, bynajmniej nie z mysla o
wegetarianach, a anemia zlosliwa nie wybiera.

> No tak, wyraziłam się nieprecyzyjnie. Nazwa wegetarianizm sugeruje
> żywienie się roślinami.

Krysiu, roznym ludziom rozne rzeczy roznie sie kojarza, to nie moja sprawa.
Poszperaj za zrodloslowem, poczytaj definicje, moze wtedy bedziesz kojarzyc
tak, ze sie dogadamy.

> Można jednak tego kota nieco odwrócić i
> głosić, że wegetarianizm - to niejedzenie tkanek zwierząt...

Kto niby odwraca tego kota? To, co powyzej, to wlasnie zgrubna definicja
wegetarianizmu. Niejedzenie tkanek pozyskanych podczas uboju (tzw.
wegetarianizm wzgledny) lub wszystkich produktow odzwierzecych
(wegetarianizm absolutny, scisly). Chcesz mi na sile udowodnic, ze bakterie
to mieso, czy chodzi Ci o cos innego? W temacie nazwy "dieta optymalna" tez
moglibysmy dlugie dysputy toczyc.