pomocy -> Przepuklina przelyku -> operacja

1. Data: 2004-04-21 07:01:31

Temat: pomocy -> Przepuklina przelyku -> operacja
Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow.
Z gory przepraszam ale jakos dziwnie mi poszedl poprzedni post. Wiec
poslalem jeszcze raz. Zalezy mi na tym by post znalazl oddzew (pozytywny i
nie byl uznany za trolowanie)

Wlasnie w tej chwili moja tesciowa jest w szpitalu z podejzeniem przepukliny
przelyku pokarmowego. Nie wie co zrobic. A zaczelo sie to tak:

U mojej tesciowej jakies 3 lata temu pojawily sie dziwne objawy bulow
zoladkowych. Zlekcewazyla poczatkowo, ale objawy sie nasilily. Z czasem
zaczela tracic na wadze, pojawily sie czeste wymioty, temu wszystkiemu
towarzyszylo uczucie przemarzniecia i zimna. Do tego doszla wrazliwosc na
zapachy wszelkiego rodzaju. Po zjedzeniu niektorych potraw szla natychmiast
wymiotowac. Dodam ze nie odchudzala sie i nie chciala sie odchudzac.

W chwili obecnej kobieta ta stracila polowe swojej wagi. Az trudno pomyslec
ze tak puszysta osoba kiedys obecnie jest cieniem siebie. Lekarze maja
problemy z dokladnym wykonaniem gastroskopii z powodu niemozliwosci dotarcia
tam gdzie chca. Cos niby w strodku jest poskrecane a zoladek jest
podniesiony i obrucony.
Nie za bardzo dokladnie potrafie to wyjasnic. 2 lata temu proponowali jej
operacje, ale tesciowa sie wstrzymala. Obawiala sie ze skoro lekarze w tym
szpitalu takiego zabiegu nie wykonywali to potraktuja to jako pole do
testowania swych umiejetnosci. Obecnie jest w takim stanie ze nie ma
tygodnia by nie miala wymiotow, nie bolal ja zoladek. Ciagle czuje sie
przemarznieta i jest jej zimno. Odbija jej sie czesto drozdzami.

W chwili obecnej jest w szpitalu. Lekarze ponownie proponuja operacje. Mowia
ze nei beda musieli rozcinac mostka ze zrobia to bez takiej ingerencji.
Laparoskopia dpadapowiedzieli. Jest to skomplikowana choroba. Ale tesciowa
nadal nie wie co robic. Gdzie sie udac. Miejscowi lekarze czyms takim sie
nie zajmowali jeszcze.

Drodzy grupowicze pomozcie . Co z tym poczac. Moze jakies strony gdzie jest
to madrze opisane (wolalbym w jezyku polskim). Moze macie jakies namiary na
lekarzy ktorzy sie czyms takim zajmuja. Najlepiej Wroclaw lub Poznan.
Chetnie poznam wasze porady. Pilnie prosze o pomoc. Mile widziana rozmowa na
gg o tym.

Pozdrawiam
AJA
GG:1314412