pomocy - flebografia

1. Data: 2002-01-06 12:08:35

Temat: pomocy - flebografia
Od: "Daruisz Kuczyński" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
kolega ma problem z zylami w nodze. W Polsce ponoc nikt sie tym nie zajmuje,
a szukanie po sieci jakos nie daje rezultatu.
Moze ktos z Was jest w stanie nakierowac na specjalistow, ktorzy sa w stanie
jegomoscia naprawic.
Odpowiedzi prosze na pirv'a d...@w...pl

Michu
Ps. NIe wiem co najlepiej wyjasnie sytuacje wiec zalaczam wyjasnienie kolegi
"to jest mój wynik badania doppler/udk usg-bad. przepływ w kończynach prawa
kończyna dolna nie stwierdzono skrzeplin wżyłach głębokich ;udowej
wspólnej' udowej głębokiej'udowej 'podkolanowej 'przepływ w żyle udowej
samoistny fazowy 6 cm/s. zastawki wżyle udowej wydolne, zastawki żyły
podkolanowej i tworzących ją spływ niewydolne w spływie
piszczelowo-strzałkowym cienka linijna skrzeplina/ zwłóknienie
śródnaczyniowe, nie ma skrzeplin w żyle głowy przyśrodkowej mięśnia
brzusznego. w mięśniupłaszczkowatym widoczne skrzepliny w żyłach na granicy
części centralnej i przyśrodkowej, skrzepliny także w mięsniu płaszczkowatym
na granicy częsci centralnej i bocznej. żyła odpiszczelowa na udzie
szeroka, zastawka w spływie wydolna, na podudziu duża liczba nieco
poszerzonych żył powierzchniowych o różnej lokalizacji, w 1/3 dalszej
podudzia oraz w 1/3 srodkowej, od strony przyśrodkowej szerokie, pojedyńcze
perforatory, od strony bocznej podudzia na granicy 1/3 środkowej i 1/3
dalszej szerki perforator do żył śródmięśniowych proszę o pomoc jaka
jest szansa na naprawę tej nogi lub adresy gdzie robią takie
zabiegi.."

2. Data: 2002-01-06 15:24:11

Temat: Re: pomocy - flebografia
Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest szansa   na  naprawę  tej nogi  lub  adresy   gdzie  robią takie

Opis wyglada niezwykle powaznie. Choc nie moge oprzec sie refleksji, ze opis
zostal nam podany (przepisany) z bledami.
Proponuje, aby lekarz leczacy pacjenta (rodzinny) skontaktowal sie niezwlocznie
z lista LEKARZE.

Pozdrawiam

dradam

http://polscy-lekarze.net

3. Data: 2002-01-06 22:43:14

Od: "Adam Janiak" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedź na pv.
AJ

Biuletyn DPS Forum nr 20 B/ 6.01.2002
Kto zna cos przeciw kurzajkom plaskim
syndrom melkersohni-rosenthali
antykoncepcja
co sie uwalnia podczas silnego wysilku fizycznego?