pomocy-kanie!!!

1. Data: 2002-10-19 15:41:23

Temat: pomocy-kanie!!!
Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam i prosze o rade.Z wyprawy po prawdziwki wrocilam obladowana kaniami.Uwielbiamy
je cala rodzina,smazone jak kotlety w bulce tartej,ale ile mozna?:)Jesli ktos
dysponuje innym przepisem na te grzyby prosze o pomoc
Ela

1. Data: 2002-10-19 16:18:20

Temat: Re: pomocy-kanie!!!
Od: "Kasia" <kasia_sadowska@_NoSpam_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Moja babcia robiła kanie podobnie jak kotlety mielone.Mileliła grzyby w
maszynce, dodawała bułkę , przyprawy, jajko, formowała kotlety i smażyła jak
mielone.Były pyszne, ale dokładnego przepisu nie znam.Moja mama za to robi
kanie marynowane, zalewa- jak do innych grzybów, oczywiście najlepsze są
małe kanie.
Pozdrawiam,Kaśka
P.S.
No i teraz mam ochotę na kanie:(

1. Data: 2002-10-19 20:19:40

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duszone z cebulką tez są pyszne.
Moi tubylcu polecają suszyć, tylko nie wiem czy na zupę, czy też może
później po namoczeniu do smażenia!
A u nas z grzybów to ostatnio pojawiły się maślaki!
Larysa z Puszczy

1. Data: 2002-10-20 09:29:06

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dzekuje.Sprobuje z tych z cebula,pewnie beda pyszne.A u nas jest najwiecej
podgrzybkow,maslaka znalazlam tylko jednego.

1. Data: 2002-10-20 09:30:59

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje.Teraz moge spokojnie wyruszyc na nowe zbiory.Ciekawia mnie te marynowane
kanie.Pozdrowienia
Ela

CIASTO MARCHEWKOWE
Makłowicz dzis we Wro..
Sypki ryż
sałatki na wejście:)
Witrażyki z elementem świątecznym i nie tylko...