pomocy! projekt ogródka pilnie poszukiwany

1. Data: 2005-06-08 09:58:10

Temat: pomocy! projekt ogródka pilnie poszukiwany
Od: "puchatka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Studiuję coś zupełnie z ogrodnictwem nie związanego. I pewien mój profesor
wpadł na cudowny pomysł. Dodatkowo do zaliczenia z edukacji środowiskowej
kazał przygotować projekt ogródka przydomowego. Co tam można zasadzić z
roślin i warzyw i dlaczego tak a nie inaczej (uzasadnienie) tnz. że dlaczego
coś nie może rosnąć obok czegoś itd. Państwo na pewno wiecie dokładnie o co
chodzi.
Czy mogę gdzieś w internecie coś takiego znaleźć ? Albo jakaś książka na ten
temat lub ktoś kto ewentualnie mógłby coś takiego prostego zaprojektować
(gdzie się z tym zwrócić)?

Z góry dziękuję.

2. Data: 2005-06-08 10:11:57

Temat: Re: pomocy! projekt ogródka pilnie poszukiwany
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchatka" <p...@o...pl> napisał w
wiadomości news:42a6c013$0$2123$f69f905@mamut2.aster.pl...

> [...]
ten
> temat lub ktoś kto ewentualnie mógłby coś takiego prostego zaprojektować

Takie projekty bywają w czasopiśmie "Działkowiec" lub też jego numerach
specjalnych, poszperaj trochę (http://www.dzialkowiec.com.pl/).

Natomiast ciekawi mnie inna kwestia - czy profesor jest wystarczająco
kompetentny do oceny projektu :D Mogłabyś przybliżyć, z jakiej dziedziny
jest specjalistą?

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Warzywo to też roślina:-))))))

3. Data: 2005-06-08 16:20:43

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Takie projekty bywają w czasopiśmie "Działkowiec" lub też jego numerach
> specjalnych, poszperaj trochę (http://www.dzialkowiec.com.pl/).

W Działkowcu bywają rzadko. Natomiast w każdym numerze miesięcznika
"Ogrody" jest przynajmniej jeden taki projekt z opisem roślin i
uzasadnieniem. Kopiować żywcem nie radzę, bo może profesor to czyta, ale
może to być dobry wzór i inspiracja.

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2005-06-09 20:16:42

Od: "kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wpadł na cudowny pomysł. Dodatkowo do zaliczenia z edukacji środowiskowej

coto jest "edukacja srodowiskowa"? tak jednym zdaniem?
pzdr ciekawska Kuleczka

5. Data: 2005-06-09 21:26:41

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuleczka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "puchatka" <p...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:42a6c013$0$2123$f69f905@mamut2.aster.pl...
>>

> coto jest "edukacja srodowiskowa"? tak jednym zdaniem?
> pzdr ciekawska Kuleczka

Pwnie jakaś szkoła eko...logiczna pr_u_buje się tu dostać
;-)
pozdr. Jerzy

6. Data: 2005-06-10 21:40:29

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> napisał w wiadomości

> Pwnie jakaś szkoła eko...logiczna pr_u_buje się tu dostać
> ;-)
> pozdr. Jerzy

Czyżby kolejna spiskowa teoria dziejów? Koniecznie powołać sejmową komisję
śledczą!
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

[prasa] Bachus powraca nad Wisłę (czyli coś dla wielbicieli winorośli i wina)
Podkaszarka w granicach 700zł, jaka?
Podziękowania dla Teresy i Sylwi !
winobluszcz -sůaby przyrost
Pomysły na skalne ogrody i linki do ogordów botanicznych (WZORY japońskie)