pomocy salmonella z grypy b

1. Data: 2004-12-04 01:39:54

Temat: pomocy salmonella z grypy b
Od: "xenys" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w tytule czy ktoś wie cos o tym .Córka moja cierpi juz trzeci tydzien a
ja niew czy lekarze dobrze robia ze nic nie robią?

2. Data: 2004-12-04 17:00:33

Temat: Re: pomocy salmonella z grypy b
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xenys" <x...@i...pl> napisał w wiadomości
> jak w tytule czy ktoś wie cos o tym .Córka moja cierpi juz trzeci tydzien
> ja niew czy lekarze dobrze robia ze nic nie robią?

Moi znajomi mieli chora core na salmonelle(nie wiem jaki typ) i pamietam ze
nie leczyli ja niczym,tylko porzadnie nawadniali ,gdyby nie bylo zadnej
poprawy lekarze mieli w zanadzu antybiotyk,ktory mial byc podany w
ostatecznosci.Dzieciak meczyl sie ok 2 miesiecy,ale wyszedl z tego.

Magda

Maglek B6 - 50 tabletek
Czy mozna nie zauwazyc skrecenia kostki?
No i mam problem :((
usg jamy brzusznej
kaszel, ból gardła