pomocy wszawica!!!

21. Data: 2007-10-07 05:40:17

Temat: Re: pomocy wszawica!!!
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aska D" <a...@-...pl> napisał w wiadomości
news:fe8ev3$noh$1@inews.gazeta.pl...

> Tak wlasnie Kasia zlapala wszy. Mama zawszawionego dziecka wiedziala i sie
> nie przyznala i ja zamiast dowiedziec sie w piatek ze musze uwazac
> dowiedzialam sie po weekendzie i musialam Kasie dac do niani na czas walki z
> wszami (a moglam to w weekend zalatwic)

Dlatego powinno poinformować się wychowawczynię/szkołę/przedszkole.

Nie ma obowiązku informowania wszystkich dookoła (piszę o obcych ludziach
których spotyka się na swojej drodze np. codziennie- ekspedientki, kierowców
autobusu itp.)

Dlatego profilaktycznie należy sprawdzać głowizny dzieciaków ;-)

Ula (ulast)