pomozcie...

1. Data: 2003-03-18 20:41:57

Temat: pomozcie...
Od: "AnnaD" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiatm, glownie jestem "czytaczem" grupy, rzadko sie udzielam, bardzo czesto
korzystam z inspiracji grupowych:)...
Mam problem: bliska mi starsza osoba na tyle zle sie czuje, ze nie jest w
stanie sama sobie gotowac, odzywia sie glownie chlebem z maslem. Problem
polega na odleglosci: dzieli nas ponad 300 km. Bywam u niej mniej wiecej 2,
3 razy w miesiacu, wiec za kazdym razem staram sie cos upichcic.
Pomyslalam jednak, ze moze cos bym mogla zawekowac, by tylko odgrzala sobie
i zjadla.
Pamietac musze, ze ta osoba ma 76 lat i delikatny zoladek, wiec raczej musze
jej gotowac osobno (moja rodzina lubi pikantna kuchnie).
Pomozcie, co moge jej przygotowac?
dziekuje,
Anna

1. Data: 2003-03-18 21:19:37

Temat: Re: pomozcie...
Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaD" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Pamietac musze, ze ta osoba ma 76 lat i delikatny zoladek, wiec raczej
musze
> jej gotowac osobno (moja rodzina lubi pikantna kuchnie).
> Pomozcie, co moge jej przygotowac?

Możesz jej zawekować na przykład cielęcinę albo kurczaka w potrawce, albo z
jarzynami. Może ryż z jabłkami? Możesz też mrozić (jeśli produkt przetrwa w
stanie zamrożonym podróż) - pierogi z serem na słodko, leniwe etc.

Marta

marcepan
Ładniejsza kuchnia? A moze projekt?
Pomoc - Suszone pomidory