pomozcie znalezc wzor na obrus i serwetki

1. Data: 2006-03-31 22:28:56

Temat: pomozcie znalezc wzor na obrus i serwetki
Od: "Olenka" <s...@p...ox.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje ciekawych wzorow [schematow] na obrus, najlepiej prostokatny i
serwetki [szydelko]

z gory dzieki

2. Data: 2006-04-01 07:26:28

Temat: Re: pomozcie znalezc wzor na obrus i serwetki
Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszukuje ciekawych wzorow [schematow] na obrus, najlepiej prostokatny i
> serwetki [szydelko]

Przejrzyj proszę archiwum grupy
http://tinylink.com/?n6BS9bIiJx
co trochę podajemy linki do albumów z serwetami i obrusami. Chyba, że
szukasz konkretnej serwety bo określenie "ciekawa" jest raczej nie
precyzyjne.

Kasia - Chrumcia
http://glinki.com/?l=6bgpu8

3. Data: 2006-04-01 07:34:08

Od: "Allivea" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chrumcia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> co trochę podajemy linki do albumów z serwetami i obrusami. Chyba, że
> szukasz konkretnej serwety bo określenie "ciekawa" jest raczej nie

Tutaj masz sporo getbotów serwetkowych
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=116059
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=123623
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=116049
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=116058
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=116054
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=116048
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=118548

Allivea

4. Data: 2006-04-03 08:32:38

Od: "Olenka" <s...@p...ox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chrumcia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

musze przyznac ze znalazlam tam interesujace mnie serwety ale niestty teraz nie
moge wejsc bo wymaga logowania...mozesz mi przeslac dokladny link//moze bym sie
zorientowala o co tam chodzi ale ni w zab nie czaje ruska =/

5. Data: 2006-04-03 15:28:59

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olenka" <s...@p...ox.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bym sie
> zorientowala o co tam chodzi ale ni w zab nie czaje ruska =/

tu ne trzeba sie logować tylko napisać do właściciela po hasło do albumu

pozdr.
Dodo

6. Data: 2006-04-03 20:25:06

Od: "Ania C. z Bytomia odrz." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam . Zobacz tutaj
http://mao1.fotosik.pl/albumy/7406.html

7. Data: 2006-04-08 11:39:25

Od: "Olenka" <s...@p...ox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Olenka" <s...@p...ox.pl> napisał w wiadomości

> tu ne trzeba sie logować tylko napisać do właściciela po hasło do albumu
>
> pozdr.
> Dodo

no ok nie znam rosyjskiego z ogromna trudnoscia poruszm siepotej str a co
dopiero napisac do tej osoby...
czy ktos ma haslo do tego albumu??

getboty?
serwety na drutach