meżczyzna 27 lat - kobieta 29,5

31. Data: 2006-01-24 11:27:44

Temat: Re: meżczyzna 27 lat - kobieta 29,5
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka <M...@b...pl> napisał(a):

> Czyli jednak najpierw wyszłabyś za kogoś, kto ma tak daleki światopogląd od
> Twojego? To się chyba ślepa miłość nazywa. ;-)

Zwracam Ci uwage, że mogłam wyjść przed '89, a wtedy wróg był wspólny.

--
s i w a
leciwa i pamietliwa

32. Data: 2006-01-24 11:30:46

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Zwracam Ci uwage, że mogłam wyjść przed '89, a wtedy wróg był wspólny.

A teraz już nie możesz wyjść za mąż?

> --
> s i w a
> leciwa i pamietliwa

I. (leciwa, pamiętliwa i zaciekawiona)

33. Data: 2006-01-24 11:40:38

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka <M...@b...pl> napisał(a):

> A teraz już nie możesz wyjść za mąż?

Mogę, ale nie chcę tak samo jak wtedy.
A Ty?

--
s i w a
poprosze o zmianę egzaminatora

34. Data: 2006-01-24 11:43:10

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" :

> Zwracam Ci uwage, że mogłam wyjść przed '89, a wtedy wróg był wspólny.

Ja wyszłam za mąż przed 1989 (konkretnie w 1984).
Na szczęście poglądy polityczne się nam z mężem zgadzają również obecnie.

Niemniej gdyby mężowi odbiło i głosował np. na LPR lub Kaczorów to bym się
chyba na prawdę rozwiodła.
Niestety przez rozbieżność poglądów politycznych po 1989 straciłam trochę
przyjaciół.

A do wątkotwórcy: 2,5 roku różnicy to żadna różnica.
Na prawdę spotkają Cię w życiu znacznie poważniejsze problemy.

Pozdrowienia.

Basia

35. Data: 2006-01-24 12:25:03

Temat: pomyłka
Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:dr53q6$2ek1$1@news2.ipartners.pl...

> Niemniej gdyby mężowi odbiło i głosował np. na LPR lub Kaczorów to bym się
> chyba na prawdę rozwiodła.

A myślałam, Basiu, że ty jesteś mądrzejsza. Jak to się mozna
pomylić.

36. Data: 2006-01-24 12:29:07

Temat: Re: pomyłka
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" :

> A myślałam, Basiu, że ty jesteś mądrzejsza.

No faktycznie - myliłaś się.

Pozdrowienia.

Basia

37. Data: 2006-01-24 12:35:46

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@__poczta.onet.pl> napisał(a):

> No faktycznie - myliłaś się.

E, tam. Mądra baba jesteś. Nie wierz kaczym poplecznikom!

--
s i w a

38. Data: 2006-01-24 12:36:18

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Axel napisał(a):

> Albo sie dobrze kryje ;-P (ale tesciowe tez czesto nie lepsze...)

Nie sądzę. To taki typ co nie zwykł się kryć z tego typu stwierdzeniami.
Uznałby to za niezły żart. Teściowa też sie mnie nie czepia.

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

39. Data: 2006-01-24 12:37:04

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

eemoo napisał(a):

> wiek 50+ on - atrakcyjny,
> wiek 60+ on - ciagle dobrze,

Nie bądź śmieszny. Chyba nie w tym kraju.

40. Data: 2006-01-24 12:38:40

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa napisał(a):

> A myślałam, Basiu, że ty jesteś mądrzejsza. Jak to się mozna
> pomylić.

ROTFL

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*
http://profiles.yahoo.com/elske_2003

adwokata dla ojca szukam.
By znów pokochała...
Co słychać u Eulalki?