pomysł na tort

1. Data: 2003-03-05 21:18:20

Temat: pomysł na tort
Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak już pisałam w innym poście, nie mam gdzie uipec biszkopta do tortu
urodzinowego dla dziecka.
Wymyśliłam sobie coś takiego, ale może macie inne pomysły czy uwagi

Na spodzie ułożę biszkopciki firmy SAN
Następnie warstwa ptasiego mleczka z brzoskwinią
Potem znowu biszkopty
Na to brzoskwinia
Galaretka
Duuuuużo bitej śmietany
Świeczki
dookoła torcik zamierzam oblepić biszkoptami

Macie inne pomysły?
Danka

1. Data: 2003-03-05 21:29:44

Temat: Re: pomysł na tort
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Duuuuużo bitej śmietany
> Świeczki
> dookoła torcik zamierzam oblepić biszkoptami

to JEST dobry pomysl. Lekkie toto, ladne i dziecko moze sie pobabrac w bitej
smietanie i wydlubac kawalek brzoskwini :)

wkn_hihi

1. Data: 2003-03-05 21:30:40

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na spodzie ułożę biszkopciki firmy SAN
> Następnie warstwa ptasiego mleczka z brzoskwinią
> [...]

Dla nas mama robiła tak: biszkopty, na to masa z robionego z mleka serka, na
to ptasie mleczko, truskawy lub brzoskwinie lub banany, na to galaretka,
pociapane artystycznie :-) roztopioną czekoladą biało-czarną

A my i tak czekaliśmy, kiedy wyciągnie robioną w domu czekoladę z mleka w
proszku....
Pozdrowienia
Dorota

1. Data: 2003-03-05 21:45:28

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Danka napisał:

> Macie inne pomysły?
> Danka

Przeciez mozna kupic gotowe spody biszkoptowe. Kiedys na wsi, w
warunkach spartanskich korzystalam czesto i sa calkiem a calkiem smaczne.
Mam leciec za slup? ;-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-05 22:28:10

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> Przeciez mozna kupic gotowe spody biszkoptowe. Kiedys na wsi, w
> warunkach spartanskich korzystalam czesto i sa calkiem a calkiem smaczne.
> Mam leciec za slup? ;-)
>
> --

ja ich nie cierpie, pfuj! Sa jakies takie mocno chemiczne, pieka w jezor i
sa przeokropnie slodkie, chociaz po kilku kesach slabo czuc smak. Da sie
toto jesc, pod warunkiem, ze komus nie przyjdzie do glowy dzemem posmarowac
i dopiero na ten dzem walnac galaretke z owocami. Kiedys dostalam takie cudo
na deser i ledwie zjadlam. A jak szybko popijalam herbata :-D

pozdr.
wkn

1. Data: 2003-03-05 22:35:00

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn napisał:

> [...]
> i dopiero na ten dzem walnac galaretke z owocami. Kiedys dostalam takie cudo
> na deser i ledwie zjadlam. A jak szybko popijalam herbata :-D

No to fakt ze slodkie ale ja lubie.
Chemia slabo wyczuwalna w tych spodach, sa rozne...wiadomo.
Z dzemem mi nie dali ale kiedys z nutella - masakra.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-06 06:55:59

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danka" <d...@p...onet.pl> napisała:
> [...]
> Duuuuużo bitej śmietany
> Świeczki
> dookoła torcik zamierzam oblepić biszkoptami

Ja oblozylabym tort malymi bezami, a biszkopty nasaczylabym lekko
rozpuszczonymi kolorowymi galaretkami.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-03-06 07:11:52

Od: p...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

> Jak już pisałam w innym poście, nie mam gdzie uipec biszkopta do tortu
> urodzinowego dla dziecka.
> Macie inne pomysły?
> Danka
W ktoryms z zeszlorocznych numerow "Mamo, to ja" byly dwa przepisy na
proste torciki dla maluchow. Nie pamietam w ktorym (nie mam pod reka), ale
czytelniczki bardzo go sobie chwalily. Moze cos sie znajdzie w ksiazce
Opielinskiej "Przysmaki dla malucha"?
Panterka

1. Data: 2003-03-06 08:23:01

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy chodzi o to, by biszkopty zrobiły się kolorowe?

Przede wszystkim o to, aby zmiekly; beda sie latwiej kroic.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-03-06 08:24:46

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja oblozylabym tort malymi bezami, a biszkopty nasaczylabym lekko
> rozpuszczonymi kolorowymi galaretkami.

Czy chodzi o to, by biszkopty zrobiły się kolorowe?

Danka

SOS! (niskokaloryczny, do ryby...)
menu urodzinowe
co to jest tapioka?