porada prawna ...

1. Data: 2003-02-07 17:29:59

Temat: porada prawna ...
Od: "TOMEK <Tommy>" <t...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Czy orientuje sie ktoś jaką należy miec wade wzroku aby dostac grupe
inwalidzką a tym samym ubiegac sie o rentę??
Nie wiem czyt to ta grupa, ale czekam na info.

TOMEK <tompatrz>
t...@s...info
gadu-gadu: 144284

2. Data: 2003-02-07 19:36:03

Temat: Re: porada prawna ...
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"TOMEK " napisał(a):

> Witam!!!
>
> Czy orientuje sie ktoś jaką należy miec wade wzroku aby dostac grupe
> inwalidzką a tym samym ubiegac sie o rentę??
> Nie wiem czyt to ta grupa, ale czekam na info.

Jeżeli nastąpiło pogorszenie wzroku w okresie zatrudnienia, i jest to
przyczyną niezdolności do pracy - sądzę że można spróbować.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

3. Data: 2003-02-07 21:15:02

Od: "TOMEK <Tommy>" <t...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

przyczyną niezdolności do pracy - sądzę że można spróbować<<

A jak ktos niepracuje, bo jeszcze nie ukonczyl edukacji itp. ??

4. Data: 2003-02-09 11:29:56

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"TOMEK " napisał(a):

> przyczyną niezdolności do pracy - sądzę że można spróbować<<
>
> A jak ktos niepracuje, bo jeszcze nie ukonczyl edukacji itp. ??

To też można ale najlepiej poczytaj ustawę - dużo też napisałem w wątku
Subject: renta a odwołanie do sądu. bardzo proszę o pomoc.
Date: Mon, 3 Feb 2003 20:04:16 +0100
From: "raban" <j...@w...pl>

--