poradźcie w sprawie manicuru [Warszawa] długie

1. Data: 2003-10-17 15:36:40

Temat: poradźcie w sprawie manicuru [Warszawa] długie
Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Temat co prawda mało oryginalny, ale mimo wszystko mam do Was prośbę.
Czy ktoś wie, gdzie w Warszawie znajdę maniciurzystkę, której warsztat pracy
nie urąga zasadom higieny?
Irytuje mnie, kiedy maniciurzystka "udaje", że odkaża cążki dwoma
psiknięciami płynu odkażającego, przy czym często butelka z płynem jest
"akurat pusta" więc psika prawie samym powietrzem albo na te biedne cążki
albo wręcz... obok.

Mam dosyć powierzania moich rąk osobom używającym ostrych, niekoniecznie
czystych, narzędzi bez lateksowych rękawiczek...

O masakrowaniu skórek nie wspomnę, bo na szczęście są miejsca, skąd wychodzę
bez "ran szarpanych", ale z kolei ta nieszczęsna higiena!!!

Może któraś z Was podeśle mi jakiś dobry namiar - jakby to jeszcze było
Sródmieście, to będę dozgodnnie wdzięczna.
(ogólnie nie jestem marudną, czepialską klientką ;-), chcę tylko czystości i
delikatności)

Pozdrawiam wszystkie właścicielki pazurów,

Lady Huncwot

1. Data: 2003-10-20 13:33:01

Temat: Re: poradźcie w sprawie manicuru [Warszawa] długie
Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady Huncwot" <l...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> delikatności)
>
> Pozdrawiam wszystkie właścicielki pazurów,

Moge polecic Warsztat Piekna na Szucha
niezbyt czesto chodze na manicure, ale tym razem czekajac na zabieg u
kosmetyczki wykorzystalam cza i nie powiem bardzo zadowolona jestem ..
pomalowane byly na tzw. french.
pani miala takie specjalne urzadzonko dezynfekujace i dodatkowo spryskiwala
jeszcze..takze polecam
pozdr
Hesia

1. Data: 2003-10-20 17:50:39

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomalowane byly na tzw. french.
> pani miala takie specjalne urzadzonko dezynfekujace i dodatkowo

Dzięki.
Jak wypróbuję, podzielę się wrażeniami,
Pzdr,
LH

kolczyk
Inny zapach EdP z testera i z flakonika... dziwne ?
Salon Expander Kraków - p. Grzegorz - warto?
podklad w sztyfcie
prezent na nowe mieszkanie