poranne bole plecow

11. Data: 2006-12-27 09:35:50

Temat: Re: poranne bole plecow
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Nic dodac, nic ujac. Zgadzam sie z Toba kardam w 100%. Juz kiedys probowalam
> zasugerowac Dr Endriu, ze jego "dobre rady" kiedys moga sie skonczyc dla
> kogos tragicznie, ale to jest net i mam wrazenie, ze nie kazdy sobie zdaje
> sprawe z ewentualnej odpowiedzialnosci za owe "dobre doradzanie".
Cześć Jagoda!
No coż, jak ktoś się "leczy" przez net to jego sprawa, tu trudno
się zorientować z kim się ma do czynienia. A pod spodem mamy
kolejnego eksperta. Cóż to za słabe mm lędźwiowe? ;-).

12. Data: 2006-12-27 10:52:43

Od: "als" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>...nie majacym wiekszych problemow ze zdrowiem, moze z wyjatkiem brzuszka ;)
> Od kilku dni mam silne bole w dolnej i srodkowej czesci plecow. Zaczynaja
> sie one zaraz po tym jak wstane i w ciagu pol godziny przechodza...
> Dzieje sie to niezaleznie od pozycji spania i lozka na ktorym spie.

Może nerki, szczególnie jeśli poranna sztywność dotyczy nie tylko kręgosłupa,
ale jeśli np przez kilka kroków po wstaniu masz ociężałe stawy.

wrastajacy wlos
chronienie sie przed przeziebieniem/grypa
laserem w oko
zapalenie spojowki oka
Słodko w buzi