poranne bole plecow

1. Data: 2006-12-26 09:22:59

Temat: poranne bole plecow
Od: Mis <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

Jestem 29-letnim facetem, do tej pory nie majacym wiekszych problemow ze
zdrowiem, moze z wyjatkiem brzuszka ;)
Od kilku dni mam silne bole w dolnej i srodkowej czesci plecow. Zaczynaja
sie one zaraz po tym jak wstane i w ciagu pol godziny przechodza...
Dzieje sie to niezaleznie od pozycji spania i lozka na ktorym spie.
Macie moze jakis pomysl co to moze byc ?

Pozdrawiam serdecznie i czekam z niecierpliwoscia na odpowiedz...
___Mis___

2. Data: 2006-12-26 10:51:00

Temat: Re: poranne bole plecow
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dzieje sie to niezaleznie od pozycji spania i lozka na ktorym spie.
> Macie moze jakis pomysl co to moze byc ?

Dr.Endriu
nmp1(malpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

3. Data: 2006-12-26 13:35:29

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Mis" <x...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Dzieje sie to niezaleznie od pozycji spania i lozka na ktorym spie.
> Macie moze jakis pomysl co to moze byc ?

od kilku dni mam to samo:(

4. Data: 2006-12-26 14:09:40

Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj siliana,

Dnia 26 grudnia 2006 (14:35:29)
Na temat "poranne bole plecow"

> od kilku dni mam to samo:(

Moze za długo sypiacie w te świeta ? ;) Na szczescie jutro do pracy
rodacy !

Posesjusz

5. Data: 2006-12-26 14:40:52

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Posesjusz" <p...@w...pl_spam_> napisał w wiadomości

> Moze za długo sypiacie w te świeta ? ;) Na szczescie jutro do pracy
> rodacy !

ja mam takie odczucia od jakichs 2 tygodniu, wiec twoja diagnoza - pudlo.

6. Data: 2006-12-26 15:26:57

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja mam takie odczucia od jakichs 2 tygodniu, wiec twoja diagnoza - pudlo.

Zacznijcie od tej knigi, i ćwiczeń w niej zawartej...
http://wysylkowa.pl/ks459154.html
i to JAK NAJSZYBCIEJ !!!!!!!!!!!.

Jak olejesz sprawę to za niedługo czeka cię to:
http://www.dyskopatia.pl/
a później to:
http://www.klinika.net.pl/texty/kregozmyki.htm

A najlepiej JAK NAJSZYBCIEJ zrób sobie prześwietlenie odcinka lędźiwowego,
(lub rezonans - jeśli cie stać, bo na kasę chorych poczekasz z rok), wyjdzie
na jaw czy czasami JUZ nie masz czasami zalążków dyskopatii.

Pare postów niżej kolega trochę dał ciała, i za późno poszedł do lekarza....

Wiem bo sam to przechodziłem, ale dla mnie los okazał sie łaskawy i udało mi
się uciec zapobiec zabiegowi chirurgicznemu dzięki terapii Mc'Kenzie.....

7. Data: 2006-12-26 15:47:17

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Wiem bo sam to przechodziłem, ale dla mnie los okazał sie łaskawy i udało mi
> się uciec zapobiec zabiegowi chirurgicznemu dzięki terapii Mc'Kenzie.....
Czy wiesz, że ból "kręgosłupa" może mieć dziesiątki całkiem
różnych przyczyn?
Czy wiesz o tym, że bóle poranne mogą sugerować inną niż
mechaniczną przyczynę bólu?
Czy wiesz, że McKenzi nie jest panaceum na każdy nawet mechaniczny
ból?
Czy wiesz, że ćwiczenia powinny być dobrane przez specjalistę
zależnie od przypadku?
Czy wiesz, że zdjęcia RTG mają małą przydatność w diagnozie tego
typu dolegliwości?
Czy wiesz, kiedy i po co robi się rezonans?
Nie sądzę.
Czy mógłbyś przestać wprowadzać ludzi w błąd?

Jeśli opisywane dolegliwości będą się utrzymywać to poszedłbym
do lekarza.

8. Data: 2006-12-26 17:35:34

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy wiesz, że ból "kręgosłupa" może mieć dziesiątki całkiem
>różnych przyczyn?

A czy wiesz że 80 % bólów kręgosłupa powstaje na wskutek złej pozycji przy
komputerze, i trybu siedzącego...

>Czy wiesz o tym, że bóle poranne mogą sugerować inną niż
>mechaniczną przyczynę bólu?

Jak wyżej

>Czy wiesz, że McKenzi nie jest panaceum na każdy nawet mechaniczny
>ból?

Mnie pomógł, w przeciwieństwie do wszelakich terapi lekowo-rehabilitacyjnych
(łącznie z basenem, naświetlaniem lampą sollux, prądami, krioterapią i
masażami) stosowanych przez nawet specjalistyczną przyszpitalną poradnie w
moim rodzinnym mieście....

>Czy wiesz, że ćwiczenia powinny być dobrane przez specjalistę
>zależnie od przypadku?

Tak... a za każdą wizytę będziesz bulił 50zł, a "specjalista będzie
"przepisywał" żywcem zerżnięte ćwiczenia z tej książki,
tak jak to było w moim przypadku...

>Czy wiesz, że zdjęcia RTG mają małą przydatność w diagnozie tego
>typu dolegliwości?

Na podstawaie zdjęcia rtg można dowiedzieć się bardzo duzo..., np. to....
http://www.klinika.net.pl/texty/kregozmyki.htm

>Czy wiesz, kiedy i po co robi się rezonans?

wiem bo sam robiłem
http://www.dyskopatia.pl/ odnośnik dyskopatia.... żywcem zerżnięte zdjęcie
rezonansu...

>Nie sądzę.
>Czy mógłbyś przestać wprowadzać ludzi w błąd?

Nie wprowadzam ludzi w błąd tylko staram się im pomóc, sugerując NAJLEPSZE
rozwiązania które przetestowałem
NA WŁASNYM ORGANIŹMIE.

>Jeśli opisywane dolegliwości będą się utrzymywać to poszedłbym
>do lekarza.

Jak najbardziej popieram ten postulat, tylko służba zdrowia w naszym kraju
jest w stanie ROZKŁADU FIZYCZNEGO jak i MORALNEGO, i zamiast leczyć, z
reguły truje ludzi środkami przeciwblowymi TAK JAK TO BYŁO W MOIM PRZYPADKU,
zanim nie wziąłem się sam za leczenie i studiowanie książek dotyczących tych
schorzeń, jak i innych....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

9. Data: 2006-12-26 19:18:48

Od: "Grupy Dyskusyjne" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Sądze, że przyczyną bólu pleców a szczególnie ich dolnej części
są osłabione zarówno mm brzucha jak i mm lędźwiowe. Są zbyt
słabe by utrzymać ciężar "brzuszka" .Zacznij ćwiczyc i ogranicz
picie piwa ;-), więcej sę ruszaj. Zobaczysz efekty szybciutko.
Najlepiej zapisz się na Pilatesa ;]

Pozdro!!

10. Data: 2006-12-26 23:11:30

Od: "Jagoda" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

s.com...
> [...]
Nie sądzę.
Czy mógłbyś przestać wprowadzać ludzi w błąd?

Jeśli opisywane dolegliwości będą się utrzymywać to poszedłbym

Witam.
Nic dodac, nic ujac. Zgadzam sie z Toba kardam w 100%. Juz kiedys probowalam
zasugerowac Dr Endriu, ze jego "dobre rady" kiedys moga sie skonczyc dla
kogos tragicznie, ale to jest net i mam wrazenie, ze nie kazdy sobie zdaje
sprawe z ewentualnej odpowiedzialnosci za owe "dobre doradzanie".

Pozdrawiam cieplutko
Jagoda

wrastajacy wlos
chronienie sie przed przeziebieniem/grypa
laserem w oko
zapalenie spojowki oka
Słodko w buzi