Re: poranne bole plecow

From: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: poranne bole plecow
Date: Tue, 26 Dec 2006 18:35:34 +0100

>Czy wiesz, że ból "kręgosłupa" może mieć dziesiątki całkiem
>różnych przyczyn?

A czy wiesz że 80 % bólów kręgosłupa powstaje na wskutek złej pozycji przy
komputerze, i trybu siedzącego...

>Czy wiesz o tym, że bóle poranne mogą sugerować inną niż
>mechaniczną przyczynę bólu?

Jak wyżej

>Czy wiesz, że McKenzi nie jest panaceum na każdy nawet mechaniczny
>ból?

Mnie pomógł, w przeciwieństwie do wszelakich terapi lekowo-rehabilitacyjnych
(łącznie z basenem, naświetlaniem lampą sollux, prądami, krioterapią i
masażami) stosowanych przez nawet specjalistyczną przyszpitalną poradnie w
moim rodzinnym mieście....

>Czy wiesz, że ćwiczenia powinny być dobrane przez specjalistę
>zależnie od przypadku?

Tak... a za każdą wizytę będziesz bulił 50zł, a "specjalista będzie
"przepisywał" żywcem zerżnięte ćwiczenia z tej książki,
tak jak to było w moim przypadku...

>Czy wiesz, że zdjęcia RTG mają małą przydatność w diagnozie tego
>typu dolegliwości?

Na podstawaie zdjęcia rtg można dowiedzieć się bardzo duzo..., np. to....
http://www.klinika.net.pl/texty/kregozmyki.htm

>Czy wiesz, kiedy i po co robi się rezonans?

wiem bo sam robiłem
http://www.dyskopatia.pl/ odnośnik dyskopatia.... żywcem zerżnięte zdjęcie
rezonansu...

>Nie sądzę.
>Czy mógłbyś przestać wprowadzać ludzi w błąd?

Nie wprowadzam ludzi w błąd tylko staram się im pomóc, sugerując NAJLEPSZE
rozwiązania które przetestowałem
NA WŁASNYM ORGANIŹMIE.

>Jeśli opisywane dolegliwości będą się utrzymywać to poszedłbym
>do lekarza.

Jak najbardziej popieram ten postulat, tylko służba zdrowia w naszym kraju
jest w stanie ROZKŁADU FIZYCZNEGO jak i MORALNEGO, i zamiast leczyć, z
reguły truje ludzi środkami przeciwblowymi TAK JAK TO BYŁO W MOIM PRZYPADKU,
zanim nie wziąłem się sam za leczenie i studiowanie książek dotyczących tych
schorzeń, jak i innych....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl