poratujcie prosze

1. Data: 2005-08-20 08:11:02

Temat: poratujcie prosze
Od: bella <b...@a...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

Witam po urlopie!

Wakacje spedzilam kolo Ustki w pieknym domu i zaczarowanym ogrodzie.
Na scianach mnostwo obrazow. Pani u ktorej mieszkalam sama maluje i robi
cudne witraze. Atmosfera domu zainspirowala mnie do malowania. ....
Jakby ktos chcial namiary chetnie podam, bo domek bardzo niedrogi (ja
bylam z psem owczarkiem niemieckim)

ale nie o tym chcialam...

Niedlugo mam slub kolezanki i tak w ostatniej chwili wpadlam na pomysl,
zeby jej cos wykrzyzykowac :) (namalowac juz nie zdaze)
ten obrazek wydaje mi sie fajny i nie wymaga zbyd duzego nakladu czasu,
ktorego po urlopie juz neistety nie mam
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=51734&PhotoID=451922
jesli ktos ma schemat do niego to blagam poratujcie mnie na priv
(skrzynka bardzo duza i pusta)

pozdrawiam wszystkie robotkowiczki i robotkowiczow:)
aha czytalam watki o zlym nastawieniu do krzyzykujacych w miejscach
publicznych... ja na plazy robilam na szydelku i nie wzbudzalam zadnego
zainteresowania ani tego pozytywnego ani negatywnego:)
a co wyszydelkowalam? przy okazji sie pochwale(fioletowy topik):
http://photobucket.com/albums/y296/bella_rzeszow/moj
e%20szydelko/

a z nowosci w moim albumie jeszcze zielony sweter dla corki:
http://photobucket.com/albums/y296/bella_rzeszow/moj
e%20druty/
--
pozdrawiam serdecznie b.
jeśli chcesz napisać do mnie usun "usunto" z mojego adresu

2. Data: 2005-08-20 08:13:21

Temat: Re: poratujcie prosze
Od: "Beata" <b...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bella" <b...@a...pl.usunto> napisał w wiadomości
> [...]
ID=51734&PhotoID=451922
> jesli ktos ma schemat do niego to blagam poratujcie mnie na priv (skrzynka

Schemat znajduje się tutaj:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=24813

Pozdrawiam,
Beata

3. Data: 2005-08-20 08:23:38

Od: bella <b...@a...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

Beata napisał(a):

> Schemat znajduje się tutaj:
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=24813

wow jak szybko!
wielkie glebokie uklony dla ciebie i podziekowania:)
No to lecę po jakąś kanwe.
A moze ktos podpowie na czym najlepiej to wykrzyzykowac?

4. Data: 2005-08-22 07:29:05

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podrzucam inny pomysl slubny do tych schematow Ty Wilson a wlaciwie pomysl
nie moj a fusi:
http://www.xinyueszx.com/bbs/uploadimages/2005/08/20
05081717310627897.jpg
album slubny
http://www.xinyueszx.com/bbs/uploadimages/2005/08/20
05081717370753869.zip
zip
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata(Bialystok/Strasbourg)
************************************
http://glinki.com/?l=r8nhsk Damy1
http://glinki.com/?l=s6e3ry Damy2
http://glinki.com/?l=p22z2h Damy3
http://glinki.com/?l=7jdduf Szydełko/Druty
http://glinki.com/?l=upibzr Jan Paweł II

5. Data: 2005-08-23 17:37:14

Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia napisał(a):
> Podrzucam inny pomysl slubny do tych schematow

Genialne!

wielkie dzieki za to!

Sory ze dopiero teraz odpisuje ale koncze jeszcze topik na szydelku i
caly czas mysle zeby zaczac juz xxx-owac bo nie zdaze do slubu.. ale
kanwa juz jest :)

Naprawde pomysl z albumem jest genialny.

pozdrawiam serdecznie
b.

[xxx] haftek i haftiX
Spotkanie w krakowie - fotki