poszukuję...

1. Data: 2003-07-24 15:51:07

Temat: poszukuję...
Od: "Zuza " <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam przed chwilą, zachwyciłam się i zachorowałam...
Ma ktoś może????????
Zuza :)
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=17745&PhotoID=121406

1. Data: 2003-07-24 16:19:34

Temat: Re: poszukuję...
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

..
> Ma ktoś może????????
> Zuza :)

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=17745&PhotoID=121406

> --
Zuza ja rowniez tego poszukuje od paru miesiecy,zmiescilam nawet w
poszukiwanych w swoim albumiku na 7ya i na innych zagranicznych forum i
rozpusciałam wici w srod zagranicznych robotkowiczek ale niestety jedyne co
znalazlam to fatalne schematy na Webshotach...ktore nie daja sie obrobic w
zadnych programach,wiec musimy sie jeszcze uzbroic w cierpliwosc:))
Pusia -miłosniczka dam wszelakich

1. Data: 2003-07-24 16:24:44

Od: "Zuza " <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> znalazlam to fatalne schematy na Webshotach...ktore nie daja sie obrobic w
> zadnych programach,wiec musimy sie jeszcze uzbroic w cierpliwosc:))

Ojej...
Ale chociaż nie jestem sama w swoim łaknieniu!
Z :)

1. Data: 2003-07-25 05:52:15

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

:) Witajcie
Wiedziałam, że gdzieś widziałam schematy do tego obrazka, przekopałam się
przez linki i znalazłam. Schematy są na tej stronce:
http://espanol.photos.yahoo.com/bc/mandy1es/lst?&.di
r=/Parejas+de+Epoca&.src
=ph&.begin=9999&.view=t&.order=&.done=http%3a//espan
ol.photos.yahoo.com/bc/m
andy1es/lst%3f%26.dir=/Parejas%2bde%2bEpoca%26.src=p
h%26.view=t
Nie wiem tylko czy jakością będą wam odpowiadać. Mam nadzieję, że da się z
nich wyszyć ten obrazek.

Pozdrowenia z zachmurzonego Wrocławia

Elen

1. Data: 2003-07-25 05:59:52

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Jejku coś nie bardzo wyszło mi wklejenie całego linka :( ale one tam są na
100%

Elen

1. Data: 2003-07-25 06:45:27

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elen" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
h%26.view=t
> Nie wiem tylko czy jakością będą wam odpowiadać. Mam nadzieję, że da się z

Czy ja czegos nie umiem czy ten schemat jest nieczytelny??? Jesli komus sie
udal tak zapisac, zeby dalo sie odcyfrowac, to uprzejmie prosze o
podzielenie se ze mna... bo zachorowalam... takie sliczne...
pzdr
yenn(w-wa)

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-07-25 08:18:31

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ja czegos nie umiem czy ten schemat jest nieczytelny???

Nic nie można ze schematu odcyfrować.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2003-07-25 08:38:47

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nic nie można ze schematu odcyfrować.
> Pozdr. - Gośka (Lublin)

To jedyne co znalazłam. Popatrzę jeszcze w domku jakie są, jak będą lepsze
to oczywiście podeślę (tylko, że ja je chyba z tej stronki sciągnełam).

Elen

Fajne myszki!
fajne myszki!
Wzory haftu krzyzykowego