poszukuje diety..

1. Data: 2003-04-25 17:25:31

Temat: poszukuje diety..
Od: "tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje diety odchudzającej która nie wymaga za dużo gotowania, łażenia po
sklepach,

2. Data: 2003-04-25 17:37:47

Temat: Re: poszukuje diety..
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> poszukuje diety odchudzaj?cej która nie wymaga za dużo gotowania, łażenia
po
> sklepach,

Do takich ocekiwań dokladnie pasuje dieta optymalna.

3. Data: 2003-04-26 20:57:42

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> po
>
> Do takich ocekiwań dokladnie pasuje dieta optymalna.

A jeszcze bardziej pasuje np MM.
Najlepsza chyba będzie kopenhaska albo głodówka - w tym drugim przypadku
wcale nie trzeba chodzić po sklepach.
;-)
Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

Użytkownik

4. Data: 2003-04-27 10:36:36

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński <j...@f...com> napisał(a):

> [...]
> łażenia

> A jeszcze bardziej pasuje np MM.
> Najlepsza chyba będzie kopenhaska albo głodówka - w tym drugim przypadku

Wlasnie na MM trzeba przegladac polki sklepowe,czytac sklad kazdego produktu,
glodowka nie przysluzy najlepiej....Pozdrawiam -odchudzona i zdrowa Hafsa

5. Data: 2003-04-27 15:23:26

Od: "Louve" <l...@l...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

poczytaj sobie tutaj:

http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=640
42

w sumie tytul to odchudzanie dla kobiet ale mysle ze faceci tez moga z tych
porad korzystac. jak dla mnie baaaardzo wygodna dieta :)
Louve

6. Data: 2003-04-27 22:05:53

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Wlasnie na MM trzeba przegladac polki sklepowe,czytac sklad kazdego
produktu,
> glodowka nie przysluzy najlepiej....Pozdrawiam

> -odchudzona i zdrowa Hafsa
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Pięęęknie! Bardzo mnie to cieszy, że Ci się udało! I gratuluję! : )

Serdecznie pozdrawiam
Krystyna

P.S.
Jeśli masz ochotę to zaglądaj czasem na optymalne strony, no i na grupy
dyskusyjne, które są także tutaj: www.dieta-optymalna.info

7. Data: 2003-04-28 10:56:10

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Krystyna
>
> P.S.
> Jeśli masz ochotę to zaglądaj czasem na optymalne strony, no i na grupy

Dzieki za gratulacje,naprawde czuje sie swietnie,jak dawno sie nie
czulam,dolegliwosci minely i w koncu nie mam problemu CO jesc.Z CZYM
polaczyc.Zasady sa proste i skuteczne.
Pisze z mojego punktu widzenia,bo do DO nikt mnie nie namawial-sama do niej
doszlam,metoda prob i bledow.Jem malo,licze zawartosci wszystkiego co mi
zjamuje jakies 5 minut dziennie a przede wszystkim czuje sie bardzo dobrze.I
jeszcze jedna rzecz.Zakupy przestly byc udreka,wydaje znacznie mniej na
jedzenie.Pozdraiwam Wszystkich Zadowolona z siebie i diety HAfsa
PS.Grupe na tej stronie czytam.Dzieki Krysiu za pomoc

8. Data: 2003-04-28 11:29:46

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polaczyc.Zasady sa proste i skuteczne.
> Pisze z mojego punktu widzenia,bo do DO nikt mnie nie namawial-sama do

Jesteś bardzo zdolna i tego właśnie Ci gratuluję, bo jak wiadomo, nie każdy
sobie
z tymi prostymi zasadami radzi, a więc dla kogo proste - to proste... ;)))

> [...]
> jedzenie.Pozdraiwam Wszystkich Zadowolona z siebie i diety HAfsa
> PS.Grupe na tej stronie czytam.Dzieki Krysiu za pomoc

Bardzo mi miło! Muszę Cię cmoknąć : * !!!
:)))

I tak trzymaj!
Krystyna

9. Data: 2003-04-28 14:09:55

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> sobie
> z tymi prostymi zasadami radzi, a więc dla kogo proste - to proste... ;)))

Wiem,ze osoby starsze sobie nie radza,choc spotkalam sie z takimi
paniami ,ktore mialy te tabelki z wartosciami odzywczymi w glowie,i bardzo
ladnie mowily jak sobie radza z dieta BEZ KOMPUTERA,sporo rad od nich
zaczerpnelam przy okazji pobierania pradow.

> Bardzo mi miło! Muszę Cię cmoknąć : * !!!
> :)))
>
> I tak trzymaj!
> Krystyna
Dzieki Krysiu,to wlasnie dzieki takim ludziom jak ty i Leszek mozna wiele sie
nauczyc,i szybko wejsc w tajniki diety,ktora jest naprawde bardzo prosta.
I NIE JEM SMALCU LYZKAMI,nie jem w ogole smalcu,bo zjadalbym za duzo
tluszczu.Ja tego tluszczu nie widze w potrawach a w koncu zajadam sie bita
smietana-moim ulubionym/po czekoladzie ,na ktora w ogole nie mam
ochoty/deserze.
POzdrawiam wszystkich odchudzajacych sie i poszukujacych zlotego srodka-
czasem do niego dluga droga,mimo,ze lezy w zasiegu reki.Hafsa

10. Data: 2003-04-28 16:09:14

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
;)))
> [...]
> POzdrawiam wszystkich odchudzajacych sie i poszukujacych zlotego srodka-
> czasem do niego dluga droga,mimo,ze lezy w zasiegu reki.Hafsa

Dokładnie : )
I tu mi się przypomina bajka Brzechwy i Koziołek Matołek: "...więc Koziołek
biedaczysko szukał gdzieć po całym świecie tego, co jest całkiem blisko" -
czy jakoś tak ;)))

I ostrzegam Cię lojalnie, nieraz będzie Cię bolało, że inni w Twoim
środowisku się męczą. I nie jeden raz ktoś będzie oczekiwał od Ciebie, żebyś
udowodniła, że... "nie jesteś wielbłądem" ;)
Na szczęście jest już wielu takich, którym tego udowadniać nie musisz. : )

Krystyna

DIETA + PRZYJEMNOŚĆ
pieczywo maca a dieta MM
najlepiej spalać kalorie we dwoje