poszukuje krzewow dzikiej rozy

1. Data: 2002-09-14 21:06:41

Temat: poszukuje krzewow dzikiej rozy
Od: "Piotr Adwentowski" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... jak w temacie najlepiej za darmo..

2. Data: 2002-09-14 21:55:07

Temat: Re: poszukuje krzewow dzikiej rozy
Od: "Land Rover Club PL" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
news:am0agr$mj6$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik Piotr Adwentowski <p...@w...pl> w wiadomości do
grup

> U nas na Woli jest jeszcze trochę odrostów, których pożałowałam i nie
> wykosiłam, bo ładne były. Dużo tego potrzebujesz?
> Pozdrawiam -Jagoda

U mnie dzikiej rozy pod dostatkiem. Problem tylko w tym dokad mialaby
trafic. Napisz na priva moze uda sie cos z tym fantem zrobic.
Pozdrawiam Joanna

3. Data: 2002-09-14 21:55:35

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2002-09-14 23:57:03

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Adwentowski wrote:
> ... jak w temacie najlepiej za darmo..
> pozdrawiam

Na "gierkówce" w środkowym pasie zieleni i na poboczach rośnie tego od
cholery - między Częstochową, a Piotrkowem.
Moon

głębokie pytanie
Jak rozmnozyc cisa
Ponowne pytanie o kompost ?????????
Maczliki
Re: skuteczny środek przeciw brunatnieniu