poszukuję na ołtarz (szydełko)

1. Data: 2007-01-23 15:56:05

Temat: poszukuję na ołtarz (szydełko)
Od: "Beata Knopp" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę w imieniu mojej mamy.Bawi się ostatnio szydełkiem i miałaby
ochotę zrobić obrus na ołtarz ,chodzi o tę część która zwisa.Byłabym
wdzięczna za wzór całości lub chociaż motywu który by się nadawał
(np.winogrona,kłosy).W internecie nic nie znalazłam.

2. Data: 2007-01-23 17:46:29

Temat: Re: poszukuję na ołtarz (szydełko)
Od: "OlaP" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie brałam do tej pory udziału w dyskusjach ale często z przyjemnością zaglądam
na forum. Co do wzoru może pomysł podsunie ta firanka:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/97472aeaacebe06c
.html

Grona są z połączonych kółeczek, liście - trzy pojedyncze złączone razem,
gałązki - sznureczek makramowy.
Pozdrawiam
OlaP

3. Data: 2007-01-24 12:20:37

> [...]