poszukuje pomyslu na super posilek

1. Data: 2003-03-23 19:25:41

Temat: poszukuje pomyslu na super posilek
Od: "Przemek" <l...@l...suwalki.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos ma pomysl co mozna zjesc na romantyczna kolacje? Jest to rocznica,
planuje zrobic ja wieczorem na swiezym powietrzu, w okolo bedzie pelno
plonacych pochodnii i swiec. Tylko nie mam pomyslu co mozna w takiej
scenerii zjesc... chcialbym zeby robilo dobre wrazenie zarowno wizualne jak
i smakowe. Macie jakies pomysly?

z gory dziekuje i pozdrawiam Przemek

1. Data: 2003-03-24 09:12:55

Temat: Re: poszukuje pomyslu na super posilek
Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam pomysłu, ale może skontaktuję cię ze swoim mężem.
Mi też się marzy taka kolacja....

Danka

1. Data: 2003-03-24 09:48:34

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak już będziesz miał tam tyle ognia, to może coś z rusztu ?:)))
Albo kiełbaski nad pochodnia smażone ? :)

A tak poważnie ( bo czasami żartujemy-a czasami śpiewamy) - na ile oceniasz
swoje zdolności kulinarne ?

Proste i nieskomplikowane: spaghetti z klopsikami w sosie bolońskim - jak w
zakochanym kundlu ( makarony oczywiście nie łam i kup jak najdłuższy ;)))

--
ostry

1. Data: 2003-03-24 14:18:46

Temat: Odp: poszukuje pomyslu na super posilek
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemek <l...@l...suwalki.ids.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b5l1c8$eog$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> plonacych pochodnii i swiec. Tylko nie mam pomyslu co mozna w takiej
> scenerii zjesc... chcialbym zeby robilo dobre wrazenie zarowno wizualne

Mój ostatni wynalazek jest bardzo prosty i smaczny .
Niewielki filet z indyka umyć i nasolić na pół godz , potem ponakłuwać nożem
ale uwaga nie na wylot i wcisnąć w każdą dziurkę suszoną morelę(też
uprzednio wymytą). Takiego fileta kładę na niewielką ilość gorącego oleju i
rumienię. Potem dodaję masła 2-3 łyżki, łyżkę miodu, można kawałek cynamonu,
trzy goździki , trochę wody i pod przykrywę. Dusić ok 30-45 min w zależności
od grubości płatu. Pod koniec duszenia otwieram puszkę brzoskwiń, trochę
syropu dolewam do sosu mięso kroję w grube plastry i jeszcze na chwilę do
sosu (zazwyczaj trzeba dosolić)
Na półmisku dekoruję połówkami brzoskwiń. Podaję z ziemniakami , kopytkami
lub kluskami kładzionymi surówką z marchewki z jabłkiem i cebulką albo z
kapusty pekińskiej z jabłkiem i cebulką .
Wszyscy się zajadają.
Pozdrawiam - Jagoda

1. Data: 2003-03-24 14:44:13

Od: "Przemek" <l...@l...suwalki.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

moje zdolnosci kulinarskie nie sa niestety zbyt duze, wiec lepiej zeby to
nie byl jakis bardzo trudny przepis, bo moge sobie nie poradzic. Tylko
zapomnialem dodac, ze nie moze byc to nic z ryb,ani owocow morza gdyz moja
dziewczyna jest na to uczulona.

1. Data: 2003-03-24 16:11:33

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemek <l...@l...suwalki.ids.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b5n58f$ksv$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> nie byl jakis bardzo trudny przepis, bo moge sobie nie poradzic. Tylko
> zapomnialem dodac, ze nie moze byc to nic z ryb,ani owocow morza gdyz moja

To zrób piersi z kurcząt
Tylko lekko stłuc ( podkreślam lekko w najgrubszym miejscu), posypać
przyprawą do kurczaka albo jakąś typu Vegeta i na gorący olej zrumienić na
dwie strony i jeszcze z dziesięc minut potrzymać na małym ogniu pod
przykryciem . Można podlać lyżką wody. Podawać na liściu sałaty z kolorową
papryką, kawałek ogórka lub pomidora albo co lubisz żeby było kolorowo. Ja
często robię do kurczaka duszone jabłka z cynamonem albo borówki
Pozdrawiam -Jagoda

żurek w chlebie
poszukuję przepisu potraw
pieczywo lekkie