poszukuje psa - niespecjalnie ruchliwego

1. Data: 2003-12-09 09:54:22

Temat: poszukuje psa - niespecjalnie ruchliwego
Od: "gnom ogrodowy" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako prawdziwy gno ogrodowy szukam do towarzystwa psa. Byłoby miło jakby miał
metr wysokości, siedział z pyskiem zwróconym w prawą stronę, niekoniecznie rasowy.
Mam też duże zacięcie techniczne i jeżeli ktoś miałby pomysł jak to zrobić,
też jest to mile widziane.

2. Data: 2003-12-09 10:35:22

Temat: Re: poszukuje psa - niespecjalnie ruchliwego
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gnom ogrodowy" <s...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:br464e$k5j$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
niekoniecznie rasowy.
> Mam też duże zacięcie techniczne i jeżeli ktoś miałby pomysł jak to

Znajomi mają do oddania Goldena 5 letniego z powodu braku czasu i
mieszkania w bloku:-(Są Z Sopotu

Gosia

3. Data: 2003-12-09 11:46:27

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znajomi mają do oddania Goldena 5 letniego z powodu braku czasu i
> mieszkania w bloku:-(Są Z Sopotu
>
> Gosia

Patrzy w prawo ?:-))

Pozdrawia za darmo boletus

4. Data: 2003-12-10 01:06:02

Temat: Odp: poszukuje psa - niespecjalnie ruchliwego
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:br4cpt$ndb$...@n...news.tpi.pl...
> Patrzy w prawo ?:-))

Widocznie skrzywienie jakies ;-)
Polityczne?

Z nieruchawych to chow-chow sa dobre. Czasami mozna pomylic je z chinska
rzezba ;-)

Elfir

5. Data: 2003-12-10 07:20:07

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Widocznie skrzywienie jakies ;-)
> Polityczne?
>
> Z nieruchawych to chow-chow sa dobre. Czasami mozna pomylic je z chinska

Chyba nie widziałaś Chowa w akcji poszukiwania kota:-)

Pozdrawiam, Basia. (+osobisty Chow)

6. Data: 2003-12-10 08:27:52

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elfir napisała:
> Z nieruchawych to chow-chow sa dobre. Czasami mozna pomylic je z chinska
> rzezba ;-)
Dla gnoma dostatecznie nieruchawy bylby na pewno ostatni psi
towarzysz Sokolego Oka (patrz piata czesc Piecioksiegu)

Pozdrawiam calvi

7. Data: 2003-12-10 13:54:31

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message

> [...]
>
> Widocznie skrzywienie jakies ;-)
> Polityczne?
>
> Z nieruchawych to chow-chow sa dobre. Czasami mozna pomylic je z chinska

Idealnie pasują do zielonego trawnika. I nie niszczą ogrodu:-)

Pozdrawiam, Basia. (+Chow)

8. Data: 2003-12-10 14:21:10

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gnom ogrodowy wrote:
> [...]
> Mam też duże zacięcie techniczne i jeżeli ktoś miałby pomysł jak to zrobić,

Do krasnala ogrodowego pies? No cóż, o gustach się nie dyskutuje.
Pod tym adresem możesz znaleźć lwy, sarenkę i uroczą świnkę.
Psy i wiele innych kiczowatych zwierzątek znajdziesz tutaj:
http://krasnale2.w.interia.pl/

Bea

9. Data: 2003-12-10 15:08:53

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:br78cj$k6h$1@zeus.polsl.gliwice.pl Basia Kulesz
<b...@p...gliwice.pl> napisał(a):

> Idealnie pasują do zielonego trawnika. I nie niszczą ogrodu:-)

Hejka. Już myślalem, że piszesz o kretach. ;-)
Pozdrawiam skojarzeniowo Ja...cki

10. Data: 2003-12-10 22:16:44

Od: "vpw" <v...@p...onet.plDOWYCIECIA> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Widocznie skrzywienie jakies ;-)
> Polityczne?
>
> Z nieruchawych to chow-chow sa dobre. Czasami mozna pomylic je z chinska

Chyba zaprosze do obejrzenia mojego chowa po rzuceniu jednego magicznego
slowka "spacer". :))

vpw

No
Hyacinthus