poszukuje św Franciszka

1. Data: 2005-12-16 17:15:49

Temat: poszukuje św Franciszka
Od: "chomik glodny na ptaszki i...." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane kobietki... niedawno natknelam sie na obrazek sw. Franciszka z
ptaszkami i zwierzatkami i oczywiscie coz innego moglo sie stac...
zachorowalam na niego.... Niestety nie mam obrazka bo widzialam gotowy w
pamanterii gdy kobieta dobierala do niego muliny z czego zorientowalam sie,
ze nie ma schematu :((( bardzo prosze jesli ktoras z Was ma jakis taki schemat
w swojej kolekcji o przeslanie.. adres jak w poscie...
dziekuje bardzo i pozdrawiam swiatecznie
Aga

2. Data: 2005-12-16 19:58:05

Temat: Re: poszukuje św Franciszka
Od: brzydula13 <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cosik poleciało na priva. Daj znać, czy o ten wzór chodziło...

Brzydula

3. Data: 2005-12-17 17:01:03

Od: "chomik glodny na ptaszki i...." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cosik poleciało na priva. Daj znać, czy o ten wzór chodziło...
>
> --
> Pozdrawiam,
> Brzydula

Dzieki serdeczne za to cosik :)) Podoba mi sie chociaz to nie taki widzialam.
tamten Franciszek byl prawdziwy a nie niedzwiedzi... ale ten tez mi sie podoba
i jest caly tekst, pelny nazwalabym.. i tu ma przewage nad tamtym... dziekuje
pozdrawiam swiatecznie
Aga

xxx prośba (znowu)
[Rzeszow] kiermasz rekodziala - spotkanie Rzeszowianek
[ponczo - wykroje] szukam linka
na wesoło, ozdoby choinkowe
poszukuje obrazkuw switych