potrzebna krew ARh minus

1. Data: 2003-12-08 16:34:30

Temat: potrzebna krew ARh minus
Od: "kwiki" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

rozeslij gdzie mozesz; szukana krew ARh minus, dziecko gaśnie na białaczkę, nr
tel; 506 124 170, podaj dalej koniecznie

2. Data: 2003-12-08 16:57:10

Temat: Re: potrzebna krew ARh minus
Od: "Anonimowy" <d...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kwiki" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> rozeslij gdzie mozesz; szukana krew ARh minus, dziecko gaśnie na
białaczkę, nr
> tel; 506 124 170, podaj dalej koniecznie

nie pojmuje tego spamu juz tyle razy bylo.

3. Data: 2003-12-08 17:06:25

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kwiki" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> rozeslij gdzie mozesz; szukana krew ARh minus, dziecko gaśnie na
białaczkę, nr
> tel; 506 124 170, podaj dalej koniecznie

A przed podaniem dalej koniecznie sprawdź choćby przez google, od ilu lat to
już krąży. Możesz też choć spróbowac zadzwonic pod ten telefon, hehe...

J.

4. Data: 2003-12-08 17:14:36

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Będę brutalna - już dawno zgasło............

--
Pozdr. Ewa

5. Data: 2003-12-08 17:17:57

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Będę brutalna - już dawno zgasło............
>
> --
> Pozdr. Ewa

...cytuję za pl.regionalne.trójmiasto

"Piramida rozpoczela sie odemnie. Krew byla NAPRAWDE potrzebna.
Po znalezieniu kilku osob z grupa A i 0, na tej liscie odwolalem
poszukiwanie. Ale sila rozpedu rozumiem, ze przez jakis czas
jeszcze bedzie trwala. Taki jest urok internetu.
Jeszcze raz przepraszam za niedogodnosci.

Czeslaw Klott "

Agata

6. Data: 2003-12-08 17:42:33

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl news:br2bqp$rte$1@news.onet.pl

> poszukiwanie. Ale sila rozpedu rozumiem, ze przez jakis czas
> jeszcze bedzie trwala. Taki jest urok internetu.
> Jeszcze raz przepraszam za niedogodnosci.
> Czeslaw Klott "

To nie mogl ten Kott odrazu podac swojego imienia, nazwiska, adresu, emaila
i adresu www pod ktorym byla by informacja czy to ciagle aktualne?

~~~
GG-1175498 ____| ]____,
Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

7. Data: 2003-12-08 17:58:33

Od: Szczepan <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 8.12.2003 o 18:17 ) Agata napisał:

> Po znalezieniu kilku osob z grupa A i 0,

Przypomina to szukanie Świętego Grala

ROTFL

--
pozdrawiam Szczepan
www.eiteam.prv.pl

8. Data: 2003-12-08 19:59:53

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
emaila
> i adresu www pod ktorym byla by informacja czy to ciagle aktualne?

...nie mam bladego pojęcia! :)
Natknęłam się na to wyjaśnienie na liście regionalnej, toteż zamieściłam -
jako wyjaśnienie...

Agata

Leczenie gardla u 3-letniego dziecka
zdrowie a człowiek
szukamy grupy krwi A Rh minus na TERAZ ... gaśnie dziecko...
Świnka
ELEKTROWSTRZASY