powiększone wezły karkowe

1. Data: 2004-04-16 06:27:40

Temat: powiększone wezły karkowe
Od: "Comdata" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kobieta lat 24
powiekszone wezly karkowe ok. 1 tyg. bardzo twarde, dodatkowo powiekszone
wezły szyjne
obraz krwi bez zmian
HIV/AIDS wykluczone
brak gorączki, bólu gardła

prosze o jakies wskazówki
anna

2. Data: 2004-04-16 06:46:37

Temat: Re: powiększone wezły karkowe
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2004-04-18 10:14:24

Temat: Re: powiększone wezły karkowe (was: powi?kszone wez?y karkowe)
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 16 Apr 2004 08:27:40 +0200, na pl.sci.medycyna, Comdata napisał(a):

> kobieta lat 24
> powiekszone wezly karkowe ok. 1 tyg. bardzo twarde, dodatkowo powiekszone
> wezły szyjne
> obraz krwi bez zmian

To tylko mala sugestia - moja znajoma, rowniez w tym wieku miala bardzo
podobne objawy, straszono ja juz jakas nietypowa bialaczka bo nikt nie
wiedzial w sumie co jej jest.
W sumie poza bardzo powiekszonymi tymi wezlami chlonnymi zadnych innych
objawow nie miala - tylko jakis czas wczesniej troszke sie ciagnace
"przeziebienie" i wysypka.
Dopiero podczas badania histopatologicznego wezla chlonnego okazalo sie ze
przyczyna jest toxoplazmoza.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

Test na obecność przeciwciał HIV- gdzie w Lublinie?
włosy - czym zabezpieczyć to co zostało :)
powietrze w żołądku
zatoki
odmówiono skierowania