powitanie

1. Data: 2002-08-20 13:20:53

Temat: powitanie
Od: "Katarzyna Michoń" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

i prośba, bardzo chciałabym nauczyć się dziergać na szydełku, wiem tylko jak
wygląda szydełko i jak się robi łańcuszek.....czy jest możliwa nauka
"wirtualna" i czy któraś z pań znalazłaby trochę czasu, który mogłaby
poświęcić takiemu laikowi, jak ja?

pozdrawiam, kasia.

1. Data: 2002-08-20 13:52:07

Temat: Re: powitanie
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wygląda szydełko i jak się robi łańcuszek.....czy jest możliwa nauka
> "wirtualna" i czy któraś z pań znalazłaby trochę czasu, który mogłaby

Dziendoberek :)

Polecam strone: http://www.crochet.com/lessons/lessonr/rsttr.html

Po angielsku, ale obrazki sa wazne a nie slowa.

Ja sie nauczylam wlasnie z tej strony (jakies 2 miesiace temu) i teraz robie
juz 15 serwetke, a kazda nastepna coraz bardziej pracochlonna :)

Pozdrawiam i zycze milej nauki

Magda-Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2002-08-20 18:12:06

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slonko <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ajthm6$rv4$...@n...onet.pl...

> Ja sie nauczylam wlasnie z tej strony (jakies 2 miesiace temu) i teraz
robie
> juz 15 serwetke, a kazda nastepna coraz bardziej pracochlonna :)

tez pozdrawiam nowa grupowiczke i od razu przestrzegam: spojrz na nasze
grupowe Slonko - teraz biedaczka :-) musi robic jedna serwetke co dwa dni
;-)))

Ilona

1. Data: 2002-08-21 06:45:37

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tez pozdrawiam nowa grupowiczke i od razu przestrzegam: spojrz na nasze
> grupowe Slonko - teraz biedaczka :-) musi robic jedna serwetke co dwa dni
> ;-)))
>
> Ilona

Hihihi, zdazalo mi sie robic 2 malutkie w ciagu jednego dnia, szczegolnie
wtedy, gdy robilam 8 podstawek pod szklanki dla mojej kumpeli, a czas
naglil. Ale sie udalo. Tylko biedny kot i TZ chodzili glodni, a ja
niewyspana ;)

Magda

pc stitch i kolory
plastkowa kanwa