powitanie

1. Data: 2002-11-25 08:38:29

Temat: powitanie
Od: "Flora" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani
Trafiłam w to cudowne miejsce dopiero przed tygodniem i wpadłam w zachwyt:
tyle smakowitych przepisów i doskonałych rad! Teraz namiętnie studiuję
archiwum.
Jesteście absolutnie genialni, lepsi od wszystkich książek kucharskich
świata razem wziętych. Żałuje, ze ja na niewiele mogę Wam się przydać.
Pozdrawiam
Flora

1. Data: 2002-11-25 09:35:35

Temat: Re: powitanie
Od: "Dysia Te" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Floro!!
...i uważaj na zbędne kilogramy, które czają się za każym postem czekając
na okazję - ostrzą ząbki na parę centymetrów w obwodzie tu i ówdzie:))

ale jakie to przyjemne poczytać o kaparowych indyczych biustach M. Bassett,
japońskiej kuchni Wojtka, Falach Dunaju Ani R.,
Cafe Za Słupem K.T. (nieodgadniona tajemnica..;), poczytać uwagi Arta; nie
wymienię Szanownych Wszystkich, bo to niemożliwe na tej grupie-poczytasz
sama zobaczysz...
Powodzenia w korzystaniu

Dysia

1. Data: 2002-11-25 09:51:23

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jesteście absolutnie genialni, lepsi od wszystkich książek kucharskich
> świata razem wziętych. Żałuje, ze ja na niewiele mogę Wam się przydać.

Witaj! Milo Cie spotkac (wirtualnie)!

Zgadzam sie calkowicie z Twoja opinia o grupie. Niedawno wrocilam po rocznej
przerwie i teraz tez nadrabiam stracone miesiace (jestem przy lipcu - milo sie
teraz czyta przepisy na upaly :)).

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2002-11-25 10:50:25

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flora" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> Kochani
> świata razem wziętych.
> Flora

juz Cie lubimy za ten wstep - troche jestesmy prozni ;-)
a co dopiero jak dorzucisz cos nowego, jak nie Ty -to Twoja mama, babcia ,
tesciowa czy sasiadka

witaj Jola L-L

1. Data: 2002-11-25 16:19:13

Od: "Flora" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...i uważaj na zbędne kilogramy, które czają się za każym postem czekając
> na okazję - ostrzą ząbki na parę centymetrów w obwodzie tu i ówdzie:))

Oj niestety święte słowa :( a u mnie od komputerka do kuchni bardzo blisko.

1. Data: 2002-11-25 18:42:36

Od: a...@i...pl (Aga) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam
> Flora
>
> Tu każdy kto lubi gotować,uczy się gotować jest przydatny więc cieszę
się że dołączyłaś do tej cudownej grupy pl-rec kuchnia i że znów nasza
rodzina kuchenna się powiększyła .
Pozdrawiam Aga

> Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f167c

Nie musisz? Nie plac! ZERO za karte Visa Electron!

Mieso z MUFLONA
ciacha
Re: Witam - wkupne :-)
risotto z małżami i śledź korzenny