[powitanie] Poznajmy się - Halutka

1. Data: 2003-04-14 18:48:31

Temat: Re: [powitanie] Poznajmy się - Halutka
Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

h...@o...pl napisał(a):

> Witam Agnieszko!
> Strasznie mi przykro, ale to niestety nie jest możliwe. Jutro i pojutrze
będę
> zarabiać na te wszystkie niteczki, szmatki i łatki. Ale bardzo ucieszyła
mnie
> informacja o ukończeniu naszego wspólnego dziełą.
> Dziś niestety ze smętkiem patrze na rozłożoną wczoraj maszynę do szycia. I
cały

> czas sobie powtarzam "nie dziś, nie dziś". Trudno.
>
> Serdecznie pozdrawiam - Halutka

Witaj cieplutko i wiosennie. Dla mnie spis twoich umiejętności brzmi jak lista
marzeń. Paczwork w muzeum o lala :-))))). Ja na razie zbieram materiały do
swojego pierwszego.(Bo od tygodnia jestem baaardzo szczęśliwą posiadaczką
własnej maszyny do szycia.)
A swoją drogą jak się wpycha w maszynę całość do przepikowania? 150cm
szerokości to trzeba pod korpusem zmieścić min 75 cm grupego kilkuwarstwowego
materiału? Na razie teoretyzuję ale mam straszną chęć to zrobić.
Witaj raz jeszcze i udziel nam trochę swojej wiedzy.
Ania

1. Data: 2003-04-14 20:51:00

Temat: patchwork w Muzeum
Od: " Agnieszka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Aniu,
Fajnie jest miec wlasna maszyne. Cos na ten temat wiem :o). Moja pierwsza
maszyne dostalam w spadku po cioci. Byl to stary singer na naped nozny.
Maszyna nie do zdarcia pod warunkiem, ze nie naoliwi jej sie olejem
roslinnym, a ja niestety tak uczynilam :o(.
Jesli chodzi o patchwork, to przyznam szczerze, ze moj byl tylko pomysl.
Zainspirowala mnie Bozena, z ktora razem pracujemy. Ona jest patchworkowa
:o) (a wlasciwie quiltowa). Ja jestem krzyzkowa. Wymyslilam, zeby wszyscy
czlonkowie stowarzyszenia wykonali maly haft (20x25 cm), ziola lub jakies
innej roslinki. Razem z kolezanka wyszukalysmy dla wszystkich wzorki,
technika haftu byla dowolna. Wlasnie ta kolezanka meczyla sie ze zszywaniem
i pikowaniem, pod fachowym okiem Bozeny i moim skromnym wkladem w
rozplanowanie calosci. Poniewaz dziewczyny, ktora szyla nie ma na naszej
liscie, moze Ty Bozenko opowiesz jak sie cos takiego wykonuje?
pozdrawiam, Agnieszka.

1. Data: 2003-04-15 08:17:30

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witaj Aniu!

> Witaj cieplutko i wiosennie. Dla mnie spis twoich umiejętności brzmi jak
lista marzeń.

Moja lista marzeń dorzuciłabym jeszcze origami. Ale brak mi już
nawet "międzyczasia". Zajęcia rekreacyjne - odług - rehabilituję się. Ale już
kończę. Jest nieźle.

Paczwork w muzeum o lala :-))))). Ja na razie zbieram materiały do
> swojego pierwszego.(Bo od tygodnia jestem baaardzo szczęśliwą posiadaczką
> własnej maszyny do szycia.)

Gratuluję maszyny. Niech szyje cicho, prosto i nie zrywa nitek.
A paczwork, jak Ci napisała Agnieszka to praca zbiorowa. Ja swój kawałek
oddałam w ostatniej chwili. Tydzień wcześniej zapisałam się do Stowarzyszenie
i od razu mnie "pogonili do pracy". Chwałą Ci za to Agnieszko!!! Sama jestem
wielkim zdziwieniem!

> [...]
kilkuwarstwowego
> materiału? Na razie teoretyzuję ale mam straszną chęć to zrobić.

Nie jest łatwo. Najlepiej, przy większych pracach skrzyknąć się z kimś i
wykonywać wspólnie. W dwie osoby jest dużo łatwiej przesuwać w maszynie.
Na "zgniłym zachodzie" paczworkowcy mają specjalne klamerki do spinania
zbędnej chwilowo materii. U nas nie widziałąm czegoś takiego.

> Witaj raz jeszcze i udziel nam trochę swojej wiedzy.

Będę się bardzo starała.

Machająca już łapką - Halutka

re.przeliczniki decora
chrzest - ktos pytal
Wesolych Świat
ratunku - animal baby
Nadal szukam polskiego opisu do PC Stitch 6.4