ratunku - animal baby

1. Data: 2003-04-11 11:21:35

Temat: ratunku - animal baby
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobietki ! ja dalej w tym temacie. za rada jednej z was sciagnelam sobie
rpawie wszystkie animalsy z rosyjskiej strony. dzis patrze, a tu klops ! nie
sa normlanej wielkosci, tylko 1,5 cm na 1,5 cm ! nawet schematy sa takie
malenkie. czy ktoras z was sie z tym spotkala ? co mam zrobic, zeby sie
otworzyly w normalnej wielkosci ?

maja (Rzeszow)

1. Data: 2003-04-11 11:41:08

Temat: Re: ratunku - animal baby
Od: "Inga" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie animalsy potrzebujesz? Wysle Ci mailem
Pozdrawiam
Inga
i...@t...pl

1. Data: 2003-04-11 11:41:35

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy o to chodzi, ale jak ściągałam z rosyjskiej strony to najpierw
klikałam na obrazek aby powiększył się a po tym dopiero prawym przyciskiem
myszy "zapisz jako" i wtedy dopiero były normalnej wielkości.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2003-04-11 12:09:17

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> klikałam na obrazek aby powiększył się a po tym dopiero prawym przyciskiem
> myszy "zapisz jako" i wtedy dopiero były normalnej wielkości.

Wlasnie o to !!!
:-)

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-04-11 21:31:58

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

maju prześlę co je na prv, żebyś nie musiała ściągać jeszcze raz

esterka

1. Data: 2003-04-14 06:34:21

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Esterko !
dziekuje bardzo, Inga mi juz prawie wszystkie wyslala (Inga ! - doszly !).
jakbys miala tylko chicken i dragon, to byloby fajnie :-)))

maja (Rzeszow)

Nadal szukam polskiego opisu do PC Stitch 6.4
Motyle-kobiety
[xxx] szukam wzoru
(none)
przeliczniki decora