powrot do natury?

1. Data: 2004-06-13 09:28:17

Temat: powrot do natury?
Od: b...@m...pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

Białka z jaj kurzych niszczą bakterie i wirusy, mogą konserwować żywność i
koić ból nowotworowy. Polscy naukowcy już wiedzą, jak skłonić kury, by
znosiły jaja o większej zawartości tych aktywnych białek.
http://serwisy.gazeta.pl/nauka/1,34148,2126097.html?
nltxx=1000621&nltdt=2004-06-12-02-04

Tylko kiedy ten durny Zachod i Hameryka zmadrzeja.. no bo my, to dopiero w
slad za nimi.. tacy juz jestesmy, niestety :(
Barbara

1. Data: 2004-06-13 09:50:16

Temat: Re: powrot do natury?
Od: Nessie <r...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Czaplicka wrote:
> Tylko kiedy ten durny Zachod i Hameryka zmadrzeja..

Co masz na myśli, konkretnie? Bo lizozym jest już od dość dawna używany
jako konserwant także na durnym Zachodzie, o ile mi wiadomo. Jego kod to
E1105.

Przed upowszechnieniem się syntetycznych antybiotyków leczono nim
infekcje bakteryjne.

Nic nowego pod słońcem...

Nessie

1. Data: 2004-06-13 17:32:58

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Barbara
>
> --

> Jajo mądrzejsze ....od naukowców. Nie daje się inżynierii genetycznej !
Wątpliwości prof. Świerczewskiej potwierdzają tylko, że środowisko naukowe w
kwestii "ingerencji w naturę" też jest podzielone. Pozdrawiam. Areta

[Spam] Forum eRodzina zaprasza
jajko na miękko - banalne zapytanie
Koktajl truskawkowy
Jak przemycić flaki komuś, kto ich nie cierpi z samej nazwy?
herbata joginska z mlekiem - ktos zna?