powtórne krwawienie u kobiety

1. Data: 2003-12-05 21:14:50

Temat: powtórne krwawienie u kobiety
Od: "Ro" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialam klasyczna miesiaczke, ktora sie skonczyla a po dwoch/trzech dniach
znowu zaczelam plamic i to sie nasililo i nie przestaje juz od ok. 4-5 dni.
Jednoczesnie kiepsko wyszedl mi wynik krwinek czerwonych ale dobrze
leukocyty i hemoglobina. Co moze byc powodem takich zaburzen? czy to moze
byc cos powaznego typu bialaczka? Albo endometrioza?
Prosze o rade.
A.

2. Data: 2003-12-06 08:11:52

Temat: Re: powtórne krwawienie u kobiety
Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A.
>
>Na to pytanie najlepiej odpowie ci lekarz ginekolog. Wybierz się do niego,
niech Cię zbada i jezeli to będzie niezbędne da Ci skierowanie na określone
badania.Takich objawów nie powinno się lekceważyć.

pozd
Kasia

gdzie klinika neurologiczna?
Pytanie - palec u nogi
zwapnienie węzłów...
Trutka na nikotyne ?
Pigulki antykoncepcyjne a choroby kosci...