praca

1. Data: 2005-11-28 10:28:25

Temat: praca
Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kobietki mam informacje na temat prac szydelkowych i haftu.
W opolu lub okolicach potrzebuja szydelkujacych i haftujacych,numer tel.
dla zainteresowanych podam na priv;)
pozdrawiam kasias
ja niestety jestem z tg
:(

2. Data: 2005-11-29 16:25:20

Temat: Re: praca
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> kobietki mam informacje na temat prac szydelkowych i haftu.
> W opolu lub okolicach potrzebuja szydelkujacych i haftujacych,numer tel.
> [...]
Czy moglabym prosic o wiecej informacji na temat tej pracy?

3. Data: 2005-11-29 17:25:19

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m...@b...pl napisał:

> Czy moglabym prosic o wiecej informacji na temat tej pracy?

wysylam na maila;)

4. Data: 2005-11-29 19:17:50

Od: "Ania C. Z Bytomia OdrzańskiegoPo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie .Czy ja również mogłabym otrzymać więcej informacji na temat
tej pracy .Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję.....
Ania C.

5. Data: 2005-11-30 10:42:02

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania C. Z Bytomia OdrzańskiegoPo napisał:
> Witam serdecznie .Czy ja również mogłabym otrzymać więcej informacji na temat
> tej pracy .Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję.....
> Ania C.

Aniu jesli Jestes z Opola lub okolic to owszem,ja tam dzwonilam i wiem
ze z innych czesci polski nie chca
kasias

Miłe upominki
Szukam - Hritage Sity in Silhouettes