praca

1. Data: 2002-05-16 12:25:47

Temat: praca
Od: "zenon" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz prowadzić swój własny biznes w Internecie?
Nie masz pieniędzy na wielkie inwestycje?
Pomożemy Ci wystartować! Nauczymy Cię wszystkiego!
Bez ryzyka finansowego! I co Ty na to?

z poważaniem Zenon
z...@p...onet.pl
http://naszezdrowie.pl/sklep/partner/go.cgi/zzenio

2. Data: 2002-05-16 12:53:06

Temat: Re: praca
Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zenon napisał(a):
> Chcesz prowadzić swój własny biznes w Internecie?

Pewnie. A jaki proponujesz?

> Nie masz pieniędzy na wielkie inwestycje?

Nie mam. A Ty mi je dasz/pożyczysz/zainwestujesz?

> Pomożemy Ci wystartować! Nauczymy Cię wszystkiego!

Świetnie! Znów będę studentem! A jaką pomoc oferrujecie i jaki
kierunek nauki?

> Bez ryzyka finansowego! I co Ty na to?

No bomba! Ale ludziska pewnie walą drzwiami i oknami?

> http://naszezdrowie.pl/sklep/partner/go.cgi/zzenio

Buuuuu..... Program partnerski :( Łaski nie robisz, od groma ich w
sieci. I gdzie ten biznes, pomoc, nauka? Pusta marketingowa
nowomowa.

--
Pozdrowienia,
Robert

3. Data: 2002-05-16 13:31:55

Od: d...@p...onet.pl (Seba) szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz prowadzić swój własny biznes w Internecie?
> Nie masz pieniędzy na wielkie inwestycje?
> Pomożemy Ci wystartować! Nauczymy Cię wszystkiego!
> Bez ryzyka finansowego! I co Ty na to?
Blagam nie truj i nie naciagaj ludzi

4. Data: 2002-05-16 13:56:39

Od: "zenon" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No to czekaj dalej na manne z nieba. pzdr. zen
Użytkownik "Robert Szymczak" <r...@t...pl> napisał w
wiadomości news:3CE3ABB2.40EA68A9@telepraca-polska.pl...

5. Data: 2002-05-16 14:16:49

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zenon napisał(a):
> No to czekaj dalej na manne z nieba. pzdr. zen

Kto Ci powiedział, że na coś czekam?
Myślałem, że coś masz do zaoferowania, a Ty mi proponujesz mannę z
nieba i czekanie. Eeeeeee......

--
Pozdrowienia,
Robert

6. Data: 2002-05-16 20:07:39

Od: "zenon" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ja już podałem swoją propozycje i link.
Użytkownik "Robert Szymczak" <r...@t...pl> napisał w
wiadomości news:3CE3BF51.7381AE14@telepraca-polska.pl...

7. Data: 2002-05-17 05:09:31

Od: "Prusak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zenon" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> ja już podałem swoją propozycje i link.
> Użytkownik "Robert Szymczak" <r...@t...pl> napisał w
> wiadomości news:3CE3BF51.7381AE14@telepraca-polska.pl...

Ile razy będziesz pisał na grupę z tymi swoimi - pożal się Boże -
propozycjami zarobkowymi. Rozsądny i myślący człowiek, po pierwszej takiej
odpowiedzi, zaprzestał by wysyłania dalszych swoich _propozycji_ na grupę.
Ponadto odpisuj pod i tnij cytaty.
Prusak

8. Data: 2002-05-17 07:09:45

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zenon napisał(a):
> ja już podałem swoją propozycje i link.

Właśnie, raz podałeś i wystarczy. Nie bądź namolny.

--
Pozdrowienia,
Robert

9. Data: 2002-05-17 07:54:00

Temat: Re[2]: praca
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :-) szukaj wiadomości tego autora

Dziś jest 17 maja 2002

witaj na grupie pl.soc.inwalidzi Robert

W Twoim liście datowanym 17 maja 2002 (09:09:45)o identyfikatorze
news:<3CE4ACB9.FB425D26@telepraca-polska.pl> można przeczytać:

RS> Właśnie, raz podałeś i wystarczy. Nie bądź namolny.

W Nawiązaniu do jego treści

Rysiek mysle niestety że twoja prośba będzie nieskuteczna proponuje
założenie filtra na pana Z i juz :) wtedy jego wysiłki będą bezowocne:)

Pozdrowienia,
Piotr
mailto:p...@p...onet.pl

10. Data: 2002-05-17 08:06:02

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M :- napisał(a):
> Rysiek

Robert, jeśli już...;)))

--
Pozdrowienia,
Robert

prezentacja multimedialna - jakie zastosować ułatwienia
PFRON i etat
Waloryzacja rent - koń by się uśmiał :-)))
zwierzątko
Wraca PRL!!!! (projekt systemu orzecznictwa o niepelnosprawnosci)