praca dla biotechnologa

1. Data: 2001-12-18 12:30:49

Temat: praca dla biotechnologa
Od: "Gosia Kogut" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy nie macie informacji na temat pracy dla mgr inz. Biotechnologii,
dokladnie Inzyniera Genetyka lub Biochemika? Interesowaloby mnie wojewodztwo
dolnoslaskie lub opolskie. Jestem po 1.5 rocznej praktyce w Wlk. Brytanii.

pozdrawiam serdecznie
odpowiedzi prosze na priva
m...@g...pl

2. Data: 2001-12-20 16:52:42

Temat: praca dla farmaceuty
Od: "Lestat de Lioncourt" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia Kogut <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał...

: Witam
:
: Czy nie macie informacji na temat pracy dla mgr inz. Biotechnologii,
[...]

A ja mam takie, może głupie, pytanie - jak jest w naszym pięknym
kraju z pracą dla farmaceutów? Podobno całkiem całkiem, ale jak to
wygląda w praktyce? Jakie są możliwości?

L.
---
'Jesteśmy hipopotamy,
wesołe hipopotamy...'

3. Data: 2001-12-21 11:58:59

Temat: Re: praca dla farmaceuty
Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja mam takie, może głupie, pytanie - jak jest w naszym pięknym
> kraju z pracą dla farmaceutów? Podobno całkiem całkiem, ale jak to
> wygląda w praktyce? Jakie są możliwości?

Wszystko zależy od tego jaka praca i gdzie :)0

Z pracą w aptekach, zwłaszcza poza ośrodkami akademickimi kształcącymi
farmaceutów jest całkiem nieźle.
Jest to oczywiście sytuacja na teraz, jak będzie wyglądał rynek pracy za
pół roku czy za rok bardzo trudno wyrokować. może się bowiem okazać, że w
przeciągu najbliższego roku półtora spora część aptek może zaprzestać swojej
działalności, a wtedy...

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

4. Data: 2001-12-21 21:32:28

Temat: Odp: praca dla farmaceuty
Od: "Lestat de Lioncourt" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

: Wszystko zależy od tego jaka praca i gdzie :)0

W jakimś laboratorium, na uczelni, w większej firmie... z tym
pewnie dużo gorzej? ;)

L.
---
'Jesteśmy hipopotamy,
wesołe hipopotamy...'

5. Data: 2001-12-22 08:08:29

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lestat de Lioncourt" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> : Wszystko zależy od tego jaka praca i gdzie :)0
>
> W jakimś laboratorium, na uczelni, w większej firmie... z tym
> pewnie dużo gorzej? ;)

Rzekłbym że wręcz odwrotnie :)), no może za wyjątkiem dużej firmy :))

6. Data: 2001-12-22 18:49:49

Od: "Lestat de Lioncourt" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

: > W jakimś laboratorium, na uczelni, w większej firmie... z tym
: > pewnie dużo gorzej? ;)
: >
:
: Rzekłbym że wręcz odwrotnie :)), no może za wyjątkiem dużej firmy
:))

Ojej. Poczułam się podbudowana. ;)

: " I 8-go dnia Pan popatrzył na świat i stworzył inżynierów"

A sygnaturka jest rewelacyjna. Moje gratulacje. :)

L.
---
'Jesteśmy hipopotamy,
wesołe hipopotamy...'

7. Data: 2001-12-27 10:09:53

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lestat de Lioncourt napisał(a) w wiadomości: ...
>: > W jakim? laboratorium, na uczelni, w większej firmie... z tym
>: > pewnie dużo gorzej? ;)
>: >
>:
>: Rzekłbym że wręcz odwrotnie :)), no może za wyj?tkiem dużej firmy
>:))
>
> Ojej. Poczułam się podbudowana. ;)

Jak patrze na sytuacje we Wroclawiu to wyglada na to, ze farmaceuci maja
znacznie wieksze szanse znalezienia pracy od biotechnologow. Oczywiscie nie
mowie o aptekach... Ostatnio slyszalem od znajomej wlascicielki apteki, ze
swego czasu natworzylo sie tego od groma i teraz zaczynaja miec powazne
problemy finansowe...
pozdrawiam
Lukasz

8. Data: 2001-12-27 12:09:59

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lukasz" <l...@p...pl> wrote in message news:3c2af2ca@news.vogel.pl...

> swego czasu natworzylo sie tego od groma i teraz zaczynaja miec powazne
> problemy finansowe...

jeżeli chodzi o apteki to mają dużo większe problemy finansowe niż
ktokolwiek mógłby przypuszczać....

(przynajmniej część z nich i to spora)

a co do sygnaturki to niestety sam na to nie wpadłem, gdzies wyczytałem, ale
nie pamiętam gdzie ;))

9. Data: 2001-12-28 09:33:56

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>jeżeli chodzi o apteki to maj? dużo większe problemy finansowe niż
>ktokolwiek mógłby przypuszczać....
>
>(przynajmniej czę?ć z nich i to spora)

wydaje mi sie, ze z aptekami jest tak jak z lekarzami - jest ich b. duzo w
duzych miastach natomiast mniejsze miasteczka raczej cierpia na braki. Jesli
popatrze na np. Sobotke, to tam jeszcze jedna apteka spokojnie by mogla
funkcjonowac...

pozdrawiam
Lukasz
PS Co do sygnaturek, to widzialem jeszcze lepsza:
"I popatrzyl Pan na ich prace i uznal, ze byla dobra
I popatrzyl Pan na ich zarobki i gorzko zaplakal"

10. Data: 2004-04-27 11:09:13

Temat: Re: praca dla biotechnologa
Od: "Ania981" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.
Mam pytanie, znalazłaś może prace w zawodzie?
Ania
ps. a...@p...onet.pl

> [...]
> dolnoslaskie lub opolskie. Jestem po 1.5 rocznej praktyce w Wlk. Brytanii.

Jaki srodek na regulacje ukladu trawienia?
Pobij papierosa - rzuc palenie i wygraj wycieczke do Rzymu
Wypelnij ankiete Nicorette i wygraj nagrody!
Formalina
Poszukuję informacji nt. przedawkowania...