praca przez net

1. Data: 2002-05-08 09:31:17

Temat: praca przez net
Od: "zenon" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wszystkim optymistom, pesymistom, oraz tym co chca sobie pomóc proponuje
zajrzeć tutaj, poczytać, skorzystać lub nie. Nie zawadzi zapisać tych
adresów:
http://naszezdrowie.pl/sklep/partner/go.cgi/zzenio
/http://naszezdrowie.pl/sklep/VirtualStore.cgi/somep
age.html

pozdrawiam
Zenon

2. Data: 2002-05-08 14:07:58

Temat: Re: praca przez net
Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://naszezdrowie.pl/sklep/partner/go.cgi/zzenio
> http://naszezdrowie.pl/sklep/VirtualStore.cgi/somepa
ge.html
> pozdrawiam
> Zenon

Jeszcze jeden program partnerski, ktory pozwala naiwnym ludzic sie, ze w
krotkim czasie zarobia mnostwo pieniedzy.

Leszek

3. Data: 2002-05-08 20:42:58

Od: "zenon" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie jest napisane, że w krótkim czasie mnóstwo pieniędzy. Dlaczego
piszesz nieprawde. Samo nic nie przyjdzie. Pomyśl choć deczko. pzdr. zen

4. Data: 2002-05-08 23:08:11

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zenon" <z...@p...fm> w news:3cd98dd1$1_3@news.vogel.pl... pisze tak:
> A gdzie jest napisane, że w krótkim czasie mnóstwo pieniędzy. Dlaczego
> piszesz nieprawde. Samo nic nie przyjdzie. Pomyśl choć deczko. pzdr. zen
> [...]

Po Twoim pierwszym komunikacie chciałem napisać prawie to samo co Leszek.
Jakoś sprawa umknęła mi i w końcu nie napisałem nic.

Twój "riplej" był nie na miejscu. Brak odzewu na Twoją propozycję powinien
stanowić odpowiedź grupy.

Jestem subskrybentem grupy pl.news.morplik i chyba nie tylko ja z grupy
"Inwalidzi".
Czy tam mamy wyrazić swą opinię?
Czy zależy Ci na tym, żeby Twoja inicjatywa przepadła?
Sądzę, że nie.
Ponieważ jest to nieczysta inicjatywa zarabiania pieniędzy, poddam ją
wkrótce pod osąd grupy dyskusyjnej pl.news.morplik.
Piszę, że wkrótce, oczekując choć na krztę skruchy.
W tej postaci Twoja strona długo nie pochodzi.
=============================

Otworzyłem jeszcze raz przed wysłaniem ten list, zerknąłem ponownie na Twoją
strone, licząc na to, że nie wszystko jest złe.

Ale nie dało rady. ;-(
Gdzie bym nie spojrzał:
"Opakowanie 450g/60 porcji, cena det. 349zł, nasza cena 299zł"

Dla kogo ta bzdura?
U kogo tyle kosztuje (349)?

Gdzie to opakowanie za 3,5 stówy?!
Ty kupiłeś za tyle, a sprzedajesz za 3 stówki?

Bez wykształcenia marketingowego, ale z wykształceniem życiowym, nie można
poddać się Twojemu kuszeniu.
Nie analizowałem Twojej strony, bo mnie wQrwiłeś (internetowe wyłapywacze
nie złapią moich emocji).

Jutro się przyjrzę.

Gdybyś miał wątpliwości prawne co do mojej opinii o Twojej propozycji, to
leżysz i kwiczysz.
Nie miej mi za złe, że w tak ostrym tonie odpowiadam.

Na krótką metę może Ci się uda... ale nie z klientami powiadomionymi drogą
elektroniczną.
Grupę "Inwalidzi" masz już spaloną.

Grupa "morplik" tylko czeka na takich przedsiębiorców.

--
Pozdrawiam.
Perła

5. Data: 2002-05-10 09:49:35

Od: "Katerek" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogi pearl nic dodac nic ujac

pozdr. Raf

Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:abcgie$cav$1@news.tpi.pl...

> Rozpasanie i hulaszczy tryb życia emerytów i rencistów rujnują budżet RP.
> (C) Pearl

APEL O POMOC
Wozek Quickie XTR do sprzedania
Tetrus i podpis w dowodzie osobistym?