praca z psychologii

1. Data: 2004-11-26 10:16:57

Temat: praca z psychologii
Od: "[4rt]" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Mam do napisania pracę z psychologii. Do wyboru mam 4 tematy:
1. Procesy uczenia.
2. Procesy motywowania do nauki. (wykorzystanie środków multimedialnych w
edukacji - I learning)
3. Komunikacja między nauczycielem a uczniem
4. Ocenianie.

Jeśli ktoś miałby jakieś materiały na te tematy, albo wie gdzie można
znaleźć coś bardziej konkretnego to byłbym wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam

[4rt]

1. Data: 2004-11-26 10:47:05

Temat: Re: praca z psychologii
Od: "PSIQ" <wwypler@_WYTNIJTO_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[4rt]" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam!!
> Mam do napisania pracę z psychologii. Do wyboru mam 4 tematy:
(...)

> Jeśli ktoś miałby jakieś materiały na te tematy, albo wie gdzie można
> znaleźć coś bardziej konkretnego to byłbym wdzięczny za pomoc.

-> Biblioteka?

--
Wojtek Wypler
http://wwypler.w.interia.pl

Lęki
Psychopatyczny mężczyzna
Wszystko mi dzis wychodzi.
ADHD
sprawdzona wróżka- jasnowidz - Poznań- polecam!