pracowałam w policji

1. Data: 2002-11-04 09:48:22

Temat: pracowałam w policji
Od: "sawit" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pracowałam w policji w 1997 r. Byłam na kursie dla ON w Konstancinie.
Miejsce pracy: prawie przy samym moim domu. Praca - marzenie mojego życia. I
co?
Po trzech miesiącach (zatrudniono mnie na czas określony) nie przedłużono
umowy. Oficjalnie nie podano przyczyny. Ale... mam 50 lat (wtedy - 5 lat
mnie) - byłam i jestem za stara do młodego zespołu pracowników. Boli do
dzisiaj. Do dzisiaj nie mogę się otrząsnąć. Czuję się coraz starsza, coraz
mniej potrzebna. Ech, żal...

Pozdrawiam
Elzbieta