pralka Elektrolux EWT 1315

1. Data: 2004-10-10 20:36:20

Temat: pralka Elektrolux EWT 1315
Od: "salamon" <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję opinii na temat w/w cuda. Jak sie sprawuje, na ile awaryjna, czy
1300 obr/min to nie przesada (ten sam efekt co przy 1000 obr/min czy może
lepiej) i w ogóle wszystkie "zady i walety"
pozdrawiam serdecznie
niedoprany
SALAMON

1. Data: 2004-11-21 15:15:36

Temat: Re: pralka Elektrolux EWT 1315
Od: "Andrzej Seneczko" <a...@n...roverki.pl.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "salamon" <s...@b...poczta.fm> napisał w

> [...]
> 1300 obr/min to nie przesada (ten sam efekt co przy 1000 obr/min czy może
> lepiej) i w ogóle wszystkie "zady i walety"

tez mam zamiar taki model kupic jakos polubilem elektroluxa

--
Pozdrawiam Andrzej

1. Data: 2004-11-22 07:54:41

Od: Pawel Sawka <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Seneczko <a...@n...roverki.pl.com.pl> napisał:

> U?ytkownik "salamon" <s...@b...poczta.fm> napisa? w

> tez mam zamiar taki model kupic jakos polubilem elektroluxa

Ale jesteś pomocny - kogo to obchodzi co polubiłeś? Człowiek pytał o
pralkę a nie o to co lubisz i po co.

--
* Paweł Sawka sawka at tu.koszalin.pl RLU#79732 *
* while [ -s ~/kawa ]; do łyk ~/kawa; sleep 60; done *

1. Data: 2004-11-23 23:17:26

Od: "Andrzej Seneczko" <a...@n...roverki.pl.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Sawka" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ale jesteś pomocny - kogo to obchodzi co polubiłeś? Człowiek pytał o
> pralkę a nie o to co lubisz i po co.

zapomnialem dopisac ze przylaczam sie do pytania
a ty odrazu sie bulwersujesz robisz za jego adwokata ?????
jesli juz to zainteresowany powinien mi zwrocic uwage

--
Pozdrawiam Andrzej

1. Data: 2004-11-25 19:32:52

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo"
> Poza tym szybciej się niszczą.
> Czy ktoś wykorzystuje 1300 obr/min?

nie - ja wykorzystuje tylko 1600
nic sie nie gniecie i nie niszczy
mamie ostatnio kupilam pralke z 1200 i wiruje baaardzo stare ubranka (mamy
takie lubia) i tez sie im nic nie dzieje

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

1. Data: 2004-11-25 19:34:50

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Oct 2004 22:36:20 +0200, salamon napisał(a):

> Poszukuję opinii na temat w/w cuda. Jak sie sprawuje, na ile awaryjna, czy
> 1300 obr/min to nie przesada (ten sam efekt co przy 1000 obr/min czy może
> lepiej) i w ogóle wszystkie "zady i walety"

Używam innego electroluksa z max. 1000obr
Działa bez zastrzeżeń, z tym, że prędkości
1000 obr praktycznie nie wykorzystuję.
Ubrania są dość suche ale mocno pogniecione.
Poza tym szybciej się niszczą.
Czy ktoś wykorzystuje 1300 obr/min?

Pozdrawiam
Miroo