pralka brudzi - jakies rady?

11. Data: 2010-04-16 05:01:13

Temat: Re: pralka brudzi - jakies rady?
Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagr" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
news:4bc6b803$0$17621$65785112@news.neostrada.pl...

> Nie, nie rdzawe, ale siwe. Coś jakby rozpuszczona guma z uszczelek

czy pralka ladowana od gory?

a jesli tak to czy po kazdym praniu zdejmujesz z klapy ten zasobnik na
chemie?

pralka co prawda po kazdym praniu zostawiana otwarta, ale o zasobniku nikt
nie pamietal

12. Data: 2010-04-16 07:34:01

Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> szukaj wiadomości tego autora

> pytanko
>
> od czasu do czasu po praniu na jakiejs rzeczy sa niewiadomego pochodzenia
> plamy, wygladaja troche jak przebarwienia, ale mam wrazenie ze to smar czy
> jakas podobna substancja

Kiedyś, w poprzedniej pralce, miałem takie "zasmarowania" pochodzące od
trefnego fartucha uszczelniającego bęben i drzwiczki.

EWa

13. Data: 2010-04-29 17:23:06

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"jagr" hq1koi$36v$...@a...news.neostrada.pl

> Moja też brudzi, dwie poprzednie też brudziły. Najgorzej to widać na czarnych
bawełnianiych ciuchach. Nie znaleźliśmy sposobu.

Na czarnych? Moja tak brudziła. Ponoć pralki trzeba co jakiś czas ,,prać''.
Moja po takim ,,praniu'' już tak nie brudzi. A jak się pierze pralkę? Są
specjalne preparaty -- mnie sprzedano saszetkę z takim czyściwem. :) No
i pomogło. Czarne są czarne, ale nie wiem, na jak długo.

W ogóle warto mieć ubrania czarno-białe -- na czarnych widać brudzenie pralki,
a na białych widać skuteczność prania i efekty brudzenia w noszeniu. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

Czarny to biały, tyle że o małej intensywności. ;)

Biały to w RGB 255,255,255 zaś czarny to 0,0,0 w RGB,
natomiast wszelkie inne x,x,x w RGB to różne szarości. :)
Postrzegamy je jako biele jasne/jaskrawe, biele wygaszone,
szarości jasne, szarości ciemne, czernie płytkie, czernie
głębokie... Oko widzi w RGB? :) Chyba jakoś podobnie do RGB. :)

Kolory to niezrównoważenie x,y,z -- gdzie x, y, z są różnymi wartościami.

drewno kominkowe
Wasze opinie o pufach
Jaki dzwonek bezprzewodowy? /na baterie czy na 230 V/
Gonty bitumiczne na płaskim dachu
Fitr do czajnika