prasowanie a poprawa nastroju

1. Data: 2002-05-09 08:22:20

Temat: prasowanie a poprawa nastroju
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

aczkolwiek nienawidzę prasowania to dziś błyskawicznie poprawiło mi
nastrój!!
mianowicie słoneczko moje wyjęło mnie z ręki żelazko kiedy ze wściekłym
warkotem w głębi trzewiów szykowałam się do roboty i powiedziało - wyprasuję
ci bo się spóźnisz-
nastrój poprawia się ekspresowo czego i wam życzę
pozdrawiam Joanna

2. Data: 2002-05-09 08:34:13

Temat: Re: prasowanie a poprawa nastroju
Od: "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JoJo <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abdbim$2g9$...@n...tpi.pl...
> [...]
wyprasuję
> ci bo się spóźnisz-
> nastrój poprawia się ekspresowo czego i wam życzę

Cos w tym (zachowaniu sloneczka ;-) ) jest....

W ostatni weekend (ten dluuuuuuugi) moje sloneczko za kazdym razem mylo
naczynia, co tez baaaaardzo mi poprawialo nastroj :-)))))

ciesze sie z Toba ;-)

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

3. Data: 2002-05-09 08:53:28

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:abdcjb$can$1@news.tpi.pl...
> W ostatni weekend (ten dluuuuuuugi) moje sloneczko za kazdym razem mylo
> naczynia, co tez baaaaardzo mi poprawialo nastroj :-)))))
> Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
> Magda

moje nie myło bośmy jedli na jednorazówkach :)))
pozdrawiam upalnie-patrz pogoda
Joanna

4. Data: 2002-05-09 09:12:43

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mnie słoneczko pomagało sie przeprowadzać do nowego mieszkanka pomagało w
jest to sprzątaniu i uchroniło nasze buty psa i podłogi przed warstwami
błota.

:)))))))

Pozdrawiam Joanna, która nie ma jeszcze deski do prasowania przewiezionej do
nowego domku i która była po przeprowadzce bez zlewu i umywalki (juz mam
zlew taka mała rzecz a jak cieszy)

5. Data: 2002-05-09 10:32:37

Od: "Oasy" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podpisuję się obiema rękami pod wszystkim co napisałyście o słoneczku.
Nie macie pojęcia jaką mi przyjemność sprawia gdy Moje Słoneczko prasuje,
zmywa itd. i nie każe mi tego robić.

Pozdrawiam
prawdziiiiiiiwy mężczyyyyyzna

6. Data: 2002-05-09 10:44:43

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <O...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Podpisuję się obiema rękami pod wszystkim co napisałyście o słoneczku.
> Nie macie pojęcia jaką mi przyjemność sprawia gdy Moje Słoneczko prasuje,
> [...]

zapewniam cię że mój TŻ (bardzo dobry skrót) na pewno jest prawdziwym
mężczyzną zostało to sprawdzone empirycznie i takie rzeczy jak prace domowe
wszelkiego rodzaju w niczym tej męskości nie przeszkadzają
a poza tym dobry nastrój już nieaktualny - był chiefe i dobre samopoczucie i
nastrój zjechało na łeb w dół
tacy to są ci mężczyźni.....
pozdrawiam
wcale nie sztuczna kobieta

7. Data: 2002-05-09 11:00:34

Od: "Oasy" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
domowe
> wszelkiego rodzaju w niczym tej męskości nie przeszkadzają

Wcale temu nie zaprzeczyłem.

Andrzej

8. Data: 2002-05-09 14:12:31

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sie wszystkie tak chwalicie - to ja też :

Mój mąż wczoraj umył dwa okna i zrobił siatki przeciwko owadom do tych
okien !

Pozdrowienia.

Basia

9. Data: 2002-05-10 09:01:50

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Zygmańska wrote:

> Jak sie wszystkie tak chwalicie - to ja też :
> Mój mąż wczoraj umył dwa okna i zrobił siatki przeciwko owadom do tych
> okien !

to ja tez sie pochwale:
moj TZ wlasnie posprzatal za mnie koszmarnie roztrzaskana po
zakamarkach pomieszczenia socjalnego filizanke z duralexu. :-)

Dominika

nauka gry na pianinie-Warszawa
tabletki hormonalne
tabletki hormonalne